• Jon the papa

Helkroppstråden

Det blir allt lite tjusigare i svartvitt :D Så liten repris men nu i svartvitt :) 

Och tack för alla fina kommentarer, Sorry om jag missar en här och där, men allt värmer så gott :) 

Kram på er alla goa underbara människor i tråden !! :) 

• Pillare

[quote=74879256][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:[/quote-nick][/quote]

Men den är ju fin.. Jättefin faktiskt.

• straight arrow

[quote=74879256][quote-nick]Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt vackert som alltid. Roligt att se dig tillbaka!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Påven Johanna
    Fru38 skrev 2015-02-18 15:05:27 följande:
    Det här kan komma att bli för mycket för killarna här, är jag rädd. Jag ser framför mig tidningsartiklar i stil med:

"Oförklarliga eruptioner av sädesvätska hos män runt om på svenska arbetsplatser inträffade vid femtontiden igår, ingen naturlig förklaring har hittats. Möjligen kan det röra sig om en så kallat viralt fenomen. Männen förklaras vara medtagna och utmattade men nöjda och deras (till)stånd är stabilt."
  • Gnuggarn
    Nu jävlar stannar Sverige! Fan vad vacker du e.
  • Pillare
    Påven Johanna skrev 2015-02-18 15:11:00 följande:

Det här kan komma att bli för mycket för killarna här, är jag rädd. Jag ser framför mig tidningsartiklar i stil med:

"Oförklarliga eruptioner av sädesvätska hos män runt om på svenska arbetsplatser inträffade vid femtontiden igår, ingen naturlig förklaring har hittats. Möjligen kan det röra sig om en så kallat viralt fenomen. Männen förklaras vara medtagna och utmattade men nöjda och deras (till)stånd är stabilt."

HA!!
  • LostInTranslation
    Oj oj oj!! Så jäkla snyggt!! Vill bara vrida upp dig och smaka!
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2015-02-18 15:11:00 följande:

Du har alltid några väl valda ord till hands i spända situationer.....  Kyss