• Bubbi

Gravid efter insemination

Tråd för oss som blivit gravida efter insemination! Jag är i v.5+1 idag och längtar till ultraljudet som är inbokat i v.9 :)

• Svar på tråden Gravid efter insemination
  • stegen

Efter fått lergigan comp mot kraftigt illamående så mår jag nu bra!

Idag fick jag titta på liten med armar och ben fullt sprattlandes, och ett fint hjärta. Fick även med mig några bilder hem

• hellof
    Längtanefterlilladig skrev 2013-01-02 18:11:28 följande:
    Hur mår ni?
    Jag har TD på lördag.....tiden går så sakta
    Hur går det, har du testat redan eller väntar du till imorgon?
  • hellof
    stegen skrev 2013-01-02 21:19:54 följande:
    Efter fått lergigan comp mot kraftigt illamående så mår jag nu bra!
    Idag fick jag titta på liten med armar och ben fullt sprattlandes, och ett fint hjärta. Fick även med mig några bilder hem
    skönt att illamåendet har gett med sig tack vare lergigan comp.... Roligt att få titta på den lilla då det syns lite mer än det gjorde förra gången du gjorde... men hur som helst är det ju mysigt att bara få se den lila och veta att hjärtat tickar på!
    Har du varit på inskrivningsbesök hos BM?

• Bubbi

Jag mår inte lika illa nu längre (ta i trä!), men fortfarande allmänt hängig. Första ultraljudet på måndag, så spänd.. :) Hur har du det med illamåendet och yrsel nu Hellof?

• Bubbi

7+5 idag och har sett en böna med pickande hjärta! Jag var lite nervös för tvillingar så nu känns allt bra Nästa ultraljud om ca en månad och då borde man väl ändå se en liten bebis. Spännande!

• stegen
    hellof skrev 2013-01-04 18:19:19 följande:
    skönt att illamåendet har gett med sig tack vare lergigan comp.... Roligt att få titta på den lilla då det syns lite mer än det gjorde förra gången du gjorde... men hur som helst är det ju mysigt att bara få se den lila och veta att hjärtat tickar på!

Har du varit på inskrivningsbesök hos BM?

Nä inte än, bara hälsosamtal, men inskrivning nästa vecka! Du då?
  • stegen
    Bubbi skrev 2013-01-07 13:52:31 följande:
    7+5 idag och har sett en böna med pickande hjärta! Jag var lite nervös för tvillingar så nu känns allt bra Nästa ultraljud om ca en månad och då borde man väl ändå se en liten bebis. Spännande!

Underbart!!!!

Ja om en månad kan du se mer än ett tickande hjärta!
  • hellof
    Bubbi skrev 2013-01-05 21:13:41 följande:
    Jag mår inte lika illa nu längre (ta i trä!), men fortfarande allmänt hängig. Första ultraljudet på måndag, så spänd.. :) Hur har du det med illamåendet och yrsel nu Hellof?
    det är bättre, känner bara av det då och då... men fortfarande trött sover varje dag efter jobbet ca 2 h... blir inte så mycket annat gjort nu... men men.. :)
  • hellof
    stegen skrev 2013-01-07 14:00:07 följande:

Nä inte än, bara hälsosamtal, men inskrivning nästa vecka! Du då?
    vi var på kombinerat inskrivning/hälsobesök i fredags... har fått tid till ultraljud 6 mars o nästa besök hos bm blir 7 mars...
  • stegen
    hellof skrev 2013-01-08 20:34:42 följande:
    vi var på kombinerat inskrivning/hälsobesök i fredags... har fått tid till ultraljud 6 mars o nästa besök hos bm blir 7 mars...
    Idag är det dags för min inskrivning, och då får även jag tid till RUL! 
Svar på tråden Gravid efter insemination