Gravid efter insemination
Tråd för oss som blivit gravida efter insemination! Jag är i v.5+1 idag och längtar till ultraljudet som är inbokat i v.9 :)
Tråd för oss som blivit gravida efter insemination! Jag är i v.5+1 idag och längtar till ultraljudet som är inbokat i v.9 :)
Jag var på första läkarbesöket idag och fick tagit blodprov och urinprov. Ska dit nästa vecka igen för att upprätta en journal och sen blir det KUB-test (med UL) i mitten på februari. I v. 10 imorgon - det går undan :)
Hur går det för er Stegen och Hellof? Någon som börjar få mage än? Bättre med illamåendet och tröttheten? Fler ultraljudsbilder? 
Jag fick ett extra ultraljud förra onsdagen eftersom jag blev orolig (blödning och ryggont) men bebben mådde fint - och nu såg man att det var en liten! Så coolt :) Blev framflyttad tre dagar också så idag går jag in i vecka 12. Så skönt att första trimestern snart är slut!! Men jag är fortfarande himla trött & hungrig jämt.

Hej!
Jag hoppar gärna in här, kan inte riktigt förstå det ännu men jag har testdag idag och är gravid!!
Det är ju väldigt tidigt ännu men ska tänka positivt! Jag ska läsa på om alla här inne, just nu är jag bara så glad att jag äntligen fick trycka på "äntligen gravid" forum haha!
kram
Det är ju väldigt tidigt ännu men ska tänka positivt! Jag ska läsa på om alla här inne, just nu är jag bara så glad att jag äntligen fick trycka på "äntligen gravid" forum haha!Tack igen Hellof!
ska bli kul att följas här! Har läst om allas symtom här, jag vill bara att mina ska komma igång ordentligt haha! Har bara lite tunga bröst, väldigt lätt illamående, humörsvängningar, molvärk och ilningar på kvällar/nätter, svårt att sova.. Men det känns som att det borde komma mer, det är ju tidigt än men när ska det börjas, lite orolig..
Hej! Hur mår ni allihopa??
Vi var på ultraljud idag och fick se våran lilla kille ( ingen tvekan om att det var en kille sa hon som gjorde ultraljudet) Allt såg bra ut, så nu kan bebisshoppingen börja :)