• Anonym

    Hade sex med lammkött

    Teza73 skrev 2012-12-22 22:13:44 följande:
    Själv gifter jag mej med min 8 år yngre sambo på nyårsafton, har varit tillsammans nu i 8 år, liten son på 9 månader. Jag var 31 och han 23 när vi träffades, själv var jag tveksam, han var påstridigt, ångrar inte en sekund att jag gav efter, shit vilket sex från första början jamjam ;)
    Sånt här ger mig hopp om att de yngre killarna kanske inte bara är ute efter sex. Glad

    Får jag fråga hur ni träffades? 
    thessa skrev 2012-12-22 22:17:43 följande:
    Jag är 22 och jag vill ha ganska så mycket äldre killar istället jag :P
    men det kanske kommer senare att man då istället vill ha yngre?

    nu har jag börjat intressera mig för männen över 30. var det så för er innan också?
    när jag kommer över 30 kanske det vänder ;)
    Jag har väl alltid varit beredd att "gå yngre" än de flesta av mina tjejkompisar, men har tidigare även kunnat ta de som varit lite äldre än jag. Fast det vanligaste var väl att de var ungefär jämngamla, och sen kanske +/- 5 år sådär. 

    Bortsett från mitt ex, som var 2 år äldre än jag, har jag de senaste åren bara dragits till yngre killar. De senaste åren har det alltså blivit tre som varit 5 år yngre, två som varit 4 år yngre, en som varit 8 år yngre, en som varit 6 år yngre, en som varit 7 år yngre och nu denna som är 11 år yngre. 
     
  • Anonym
    Anonym (Mmmm) skrev 2012-12-22 22:24:36 följande:
    Hoppas han hör av sig! Min hade ingen aning om vem jag var...:(
    Om inte annat lär vi springa in i varann på släktsammankomster i framtiden, för min kusin är som sagt förlovad med hans bror. Jag har inte haft möjligheten att berätta om det för min kusin än och jag antar att hon kommer få reda på det via sin fästman snarare än mig, men jag litar på att hon kommer bjuda med mig på lite fler privata fester som han ska närvara vid om det nu är så att han vill ha fler nätter med mig (eller mer). Sånt där brukar lösa sig av sig självt om båda har intresset. 

    Det känns faktiskt konstigare att han är min kusins fästmans bror än att han är så mkt yngre. Jag har väl i hemlighet känt lite attraktion till min kusins fästman redan för en massa år sen när de började dejta, men nu fick jag lillebrorsan ist. Så knasigt det kan bli! Tungan ute
  • Anonym
    thessa skrev 2012-12-23 00:08:14 följande:
    ja de kommer säkert göra det. men det är konstigt för när jag var under 20 tyckte jag att det skulle vara superhemskt att vara med någon som är mkt äldre...
    nu är jag istället jättesugen på en som är 16 år äldre.. hur hänger det ihop? :P haha,

    men som sagt, man ändrar sig säkert hela tiden.

    -----

    och ts, hoppas att du träffa killen ifråga igen. låter ju hur härligt som helst det där. önskar mig något liknande :D dock inte så mkt yngre då. hade ju vart MER än hemskt.. haha
    Det där är nog ganska individuellt egentligen. Vissa tjejer gillar bara väldigt mkt äldre och fortsätter att göra det livet ut, för andra är det tvärtom och för en del så växlar det över tid. 

    Det är jättehärligt. Men mest nöjd är jag med att faktiskt ha tagit ännu ett steg mot att komma över min ex-pojkvän. Jag har inte alls mått bra det senaste halvåret av hans hårda dumpning och har varit förberedd på att gå och lägga mig i graven i förtid för att jag trott att det är ute med mig för att jag aldrig kommer att springa in i nån jag blir attraherad av igen. Och så händer detta. Det är som en ny värld öppnar sig för mig igen; jag inser plötsligt att det finns mängder med fina killar där ute. De är bara inte i samma ålder som jag.

    Det var iaf riktigt ljuvligt att få njuta genom kroppen igen och ha en annan människa sådär nära. SÅ jag har saknat det! (Exet kan slänga sig i väggen för övrigt! Han har gjort sitt nu.) Det allra knäppaste är att jag suttit hemma och haft ångest över att han säkert kommer träffa nån som är mkt yngre än vad jag är... Jag kanske inte skulle ha sagt nåt, haha. Tyst
  • Anonym
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2012-12-23 00:41:03 följande:
    Ja, för när du är 40+ så blir de 'äldre killarna' kanske runt 55-60...

    Gillade äldre kvinnor när jag var 20+..(dessutom lättraggat om man var lite lat..). Nu är jag ju inte singel, men skulle nog inte lägga in en stöt på 50+ om jag så vore... (fast inte tjejer i din ålder heller vill jag poängtera, nån måtta på gubbsjukan får det vara)  
    Intressant att du påpekar att äldre tjejer är mer lättraggade. Personligen har jag bara blivit mer och mer kräsen med åren. Numera ser jag till att ragga själv, för om jag bara ska vara passiv och ta den som raggar upp mig så får jag ju inte den jag helst vill ha. Jag kan ju utan att överdriva det allra minsta säga att de killar jag haft den senaste 8 åren har haft högre standard såväl utseendemässigt som personlighetsmässigt än de jag hade i början av min "karriär". Jag har helt enkelt insett att jag kan knipa de där intelligenta hunkarna mitt framför ögonen på mina 10 år yngre medsystrar, så why not. 

    Jag fick en jättefin komplimang av killen när jag vaknade upp bredvid honom i morse och kom på att jag inte hade en aning om hur gammal han var (han visste min ålder men vägrade berätta sin egen i går). Nu avslöjade han alltså att han var född 1990 och att han varit rädd för att jag hade avfärdat honom om jag vetat om hans ålder. "Äsch, jag bryr mig inte så mycket om sånt", konstaterade jag. "Inte jag heller. En vacker tjej med hjärna är alltid en vacker tjej med hjärna - även när man jämför henne med de som är 10 år yngre", kommenterade han. Jag tyckte att det var förbaskat fint sagt, så det sög jag åt mig av. Glad
  • Anonym

    Damn, nu kan jag ju inte sluta tänka på killen ifråga! 

    Jag vill ha honom i min säng. Nu på en gång.

    Det där måste vara något av det bästa i sexväg jag nånsin haft (och jag har haft många!). Det var så sjukt bra att jag till och med lät honom dominera mig fast jag själv räknar mig som uteslutande dominant. Detta är första gången nånsin som jag gått igång på det, men vi såg till att switcha. 

    Hoppas verkligen att han gillade det lika mkt som jag, för jag vill verkligen ha honom igen. Det kommer vara sjukt frustrerande att gå på släktsammankomsterna om jag inte får ha sex med honom igen.  

  • Anonym
    Anonym (Rätta mig) skrev 2012-12-23 20:40:30 följande:
    Det jag reagerade på var att du sa att han fick 8 orgasmer? Inom vilken tidsradie? Skall be spännande att höra ditt svar på detta :)
    Det var väl ett par timmar där emellan förstås, från strax efter klockan 03 på natten till, hm, 13 eller nånting sånt dagen därpå. Vi var som två kaniner. Flört
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 11:45:22 följande:
    Det krävs dessutom mycket för att vi killar ska kunna komma 8ggr. Ageplay är extremt upphetsande minst sagt :p
    Nu var det ju förstås inte 8 ggr på raken, såsom jag skrev i inlägget innan. Vi hade ett par timmar på oss där och hann även sova lite grand (inte så mycket dock). Tungan ute
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 11:39:20 följande:
    Det är svårt att hitta dessa äldre kvinnor som yngre man. Oftast verkar kvinnorna inte vara speciellt intresserade. Men det mest irriterande är nog att äldre kvinnor på allvar tror att dom skulle vara mindre attraktiva än tjejer i vår ålder.

    Finns antagligen många yngre killar som vill ha äldre tjejer. Anledningen till att vi ser yngre tjejer och äldre killar är nog för att män är mer aktiva i det dom vill ha. Men vi yngre killar vill också ha äldre!
    Den där logiken går dock inte riktigt ihop för mig, så utveckla den gärna! Glad Om män är mer aktiva i vad de vill ha och inte föredrar äldre kvinnor, så borde de väl inte vara vanligare med kombon äldre man - yngre kvinna? Eller hur tänker du nu? 

    Att vara passiv går inte ihop med hur jag är som person (skulle bli tvungen att dämpa mig själv på ett sätt som inte vore jag då), men jag upplever knappast att jag tvingar mig på killarna heller. Jag försöker flirta upp dem på ett lite smartare och snyggare sätt bara. Jag gillar att välja själv och att ta för mig, och det visar jag också gärna. Men att stå där och smöra för nån som ett litet husdjur - nä. Upptäckte till min förvåning att det är just detta många av de yngre tjejerna gör, och det verkar bara så avtändande. Jag hade inte gillat det iaf...

    Ett exempel: Killen jag gick hem med hade en klunga med 4 småtjejer som hängde på hans arm för att se söta och gulliga ut. Samtidigt som detta pågick hade han och jag en engagerande diskussion om bioteknik och artificiell intelligens (ett intresse vi båda visade oss ha gemensamt och som jag är rätt insatt i eftersom jag under flera hängde ihop med en kille som forskade inom detta område). När den ena tjejen började bli extra kelig för att få uppmärksamhet och strök huvudet mot hans bröstkorg, fann jag situationen underhållande och klappade henne över håret med kommentaren "du är som en liten kattunge" (nej, det var inget sarkastiskt utan bara jag som tänkte högt). Sen kom jag av mig i diskussionen och gick iväg  och minglade runt bland lite andra (hittade fyra olika visitkort till olika killar i väskan dagen därpå, så jag var uppenbarligen rätt effektiv i mitt nätverkande). I vilket fall som helst kom den här killen tillbaka och slet i mig när jag stod och pratade politik med en annan kille och försökte få mig bort till en soffa för att kunna fortsätta diskussionen. "Jag letar rätt på dig när jag har avslutat den här diskussionen", sa jag. Väl i soffan blev det en rätt gnistrande diskussion om allt möjligt, och jag satte mig också rätt avslappnat och bara njöt av den intellektuella stimulansen. Sen kom min kusin och lurade i oss några shots, varpå mitt minne börjar blekna. Jag har ingen aning om vem som tog initiativet till vad, men det skötte sig ganska bra av sig självt. Det vore typiskt mig att bara trycka upp honom mot väggen och hångla upp honom på ren impuls i en stund när han var som minst förberedd på det, men när jag frågade honom efteråt mindes han inte hur det hade gått till. 

     
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 11:39:20 följande:
    Det är svårt att hitta dessa äldre kvinnor som yngre man. Oftast verkar kvinnorna inte vara speciellt intresserade. Men det mest irriterande är nog att äldre kvinnor på allvar tror att dom skulle vara mindre attraktiva än tjejer i vår ålder.

    Finns antagligen många yngre killar som vill ha äldre tjejer. Anledningen till att vi ser yngre tjejer och äldre killar är nog för att män är mer aktiva i det dom vill ha. Men vi yngre killar vill också ha äldre!
    Personligen anser jag nog att det är individuellt; vissa personer är attraktiva oavsett sin ålder, andra är attraktivare vid 40 än vid 20 och en tredje kategori falnar för varje dag de passerat 18. Vissa blir attraktiva sin intelligens, andra tack vare sin charm och utstrålning och en del har hela paketet.

    Personligen har jag insett att män överlag uppskattar intelligens och självinsikt mer än vad jag insåg som 20-åring. Jag kan därför inte tänka mig att någon skulle föredra den 20-åriga versionen av mig framför den jag är idag, och allra helst inte med tanke på att min kropp är i bättre skick än de flesta 18-åringars (har dock inte fött några ungar än, vilket förmodligen är till min fördel). Jag är säkrare på mig själv idag och har inte lika många issues, så när jag är på rätt humör utstrålar jag rätt mkt livsglädje. Jag känner mig sexigare och det märks nog!
  • Anonym
    Anonym (Mmm unga män.) skrev 2012-12-23 17:11:42 följande:
    Oj vad bra, nu kanske en del tråkfior börjar förstå varför vi kvinnor inte skall skämmas
    för varken vår ålder eller vår rätt att tillvarata livets gyllene ögonblick. Vi blir allt fler som
    inser att ett besök på den Afrikanska kontinenten ger en annan syn på åldersskillnad
    och ett sex som garanterat ingen Svensk kvinna i 30-70 års åldern kunnat drömma om
    och detta till en mkt låg kostnad.
    Vi får hoppas det! Flört Personligen inser jag att det bara är jag själv som förlorar på att bry mig om alla sociala konstruktioner och normer. Att låta andra diktera villkoren leder sällan till nåt gott. Jag var nästan på väg att låta det hända när jag blev dumpad nu senast, men sen kom jag fram till att det bara skulle förstöra livet för mig om jag satt hemma och blev bitter ist för att själv ta för mig av livet. Jag behövde nog sörja ett tag och låta processen ha sin gång, men nu är det dags att gå vidare. 33 är inte gammalt, och att ha åldersnoja vid 25 och tro att livet går under vid 30 är bara idioti. 

    När ska man njuta av livet om allt i livet går ut på att man ska ha ångest? Osunda värderingar ska bara skrotas.  
  • Anonym
    MrKudos skrev 2012-12-23 10:02:46 följande:

    Jag kan ge den yngre killens perspektiv eftersom jag ofta har dejtat och haft relationer med mycket äldre tjejer, ofta mellan 10-15 år äldre. Jag tror att samhället har fått det helt om bakfoten, den perfekta matchen är yngre kille och äldre kvinna. Passionen blir mycket starkare, kanske för att det finns mer trygghet hos någon som har levt längre och inte lika mycket rädslor. Det är lättare att leva ut sina njutningar och fantasier med en person som har hunnit landa i sig själv. 


    Många tror att äldre kvinna och yngre kille bara måste handla om sex men det tror jag är helt fel. Samtalen blir så mycket bättre också, äldre kvinnor är ofta smartare, mer livsvana och samtidigt mycket mer nyfikna på livet. Och alla vet att nyfikenhet och bra samtal är grunden för bra sex.  


    TS, You go girl!


    Min erfarenhet är att ni killar i regel är bättre på att blunda för alla sociala måsten - lite som att ni lider av positiv Asperger på något vis - och därav har ni också lättare för att bara njuta av livet i sann hedonistanda. Alltför många kvinnor fastnar i att leva något slags "pseudoliv" och har aldrig reflekterat över vem de gör saker för (och varför!). Förmodligen för att väldigt mkt handlar om att främst rusa igenom livet och samla vuxenpoäng i en rasande takt - på bekostnad av den verkliga mognaden. De filosofiska frågorna uteblir därmed; det blir mindre fokus på att hitta sig själv än att hitta de attribut som ska definiera en, om du hänger med på hur jag menar. 

    När en person inser att livet går ut på att hitta sånt som ska intressera en och göra en lycklig snarare än bara sådant som ska visa en ståndaktig inför omgivningen, blir den plötsligt mer intressant. Unga tjejer har oftast inte hunnit komma till den insikten än. Äldre kvinnor har inte heller alltid landat där, men det är åtminstone mer troligt att tanken har slagit dem vid något enstaka tillfälle under livet. Det är iaf vad jag tror. 
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 23:14:20 följande:



    Ja, det är nog en korrekt tolkning. Går inte att generalisera för mycket när det kommer till ålder.

    Haha ja, vi unga uppskattar självinsikt och intelligens väldigt mycket :). Är mycket en föreställning från andra att utseende har en mastodontisk betydelse.. Fast kan ju självklart inte tala för alla.
    Jag läste nyligen en kortare notis  i DN som handlade om att män i västvärlden - i synnerhet i Storbritannien och Norden - i allt högre utsträckning går ifrån att vilja ha en "ung och söt tjej" till en intelligent donna. Kontentan är således att männen i en högre utsträckning värderar ungdom lägre än intelligens ju mer jämställt samhället är i övrigt. Hoppas att de gör fler studier på det i fortsättningen, för det lät intressant!

     
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 23:03:07 följande:
    Va varför inte? :p eller missar jag något nu?
    Äldre man vill ha yngre kvinna. Äldre man fixar en yngre kvinna
    Yngre man vill ha äldre kvinna. Yngre man känner att det är svårt att förföra en mer vuxen människa.

    Så tänkte jag.

    Ang din utekväll så vill jag säga att de där småtjejerna ofta innebär jobbigheter. Med issues osv. Det är roligare med en äldre erfaren kvinna med insikter och intullekt som man kanske kan lära sig något av. Men tror många av oss killar tar det som finns nära till hands, dvs tjejer i vår ålder.
    Så här skrev du: "Anledningen till att vi ser yngre tjejer och äldre killar är nog för att män är mer aktiva i det dom vill ha." Jag tolkade det som män överlag. Jag märker alltså ord nu, men jag har rätt och du har fel. Flört Jag förstår dock vart du vill komma och är således lite dryg - hav fördrag. Kyss

    Jag gillar generaliseringar lika mkt som jag avskyr dem, men inser att vi behöver dem för att förstå oss på världen. 

    Kanske är det så här?

    Yngre killar är vetgiriga och nyfikna - och uppskattar när de får lära sig saker. 

    Yngre tjejer uppskattar trygghet och status - vilket de själva saknar eftersom de ännu inte hunnit skapa sig det än (jag inbillar mig att detta är en rent biologisk mekanism).

    Äldre kvinnor har antingen blivit bittra över att de försakat sig själva eller haft en partner som gjort det åt dem - de kan slå åt lite alla möjliga håll beroende på tillfälligheter. 

    Äldre män har blivit bittra på att kvinnorna de levt med/lever med blivit krävande och jobbiga efter ett tag - de uppskattar därför enkelheten som finns i en icke så fast personlighet och formbarheten därav. 

    (Duckar för eventuell pajkastning.) Cool
  • Anonym
    ulfsas skrev 2012-12-23 23:44:59 följande:
    Precis lika äckligt som när svenska män drar till Thailand och sätter på bartjejer? Eller är det mer nobelt när kvinnor gör samma sak som män? 
    Om jag får försvara ståndpunkten i det inlägg du kritiserar kanske personen som skrev det syftade till belysa fenomenet snarare än prostitutionen...? Jag tog det iaf inte lika bokstavligt som du här; prostitution och utnyttjande är inget jag någonsin kommer att förespråka, oavsett vem det gäller. Det är narcissistiska element som borde utrotas ur samhället. 
  • Anonym
    ulfsas skrev 2012-12-23 23:58:18 följande:
    Haha, jag var medvetet lite hård då det ofta ses som så trevligt när tjejer åker till exempelvis Gambia och så ses samma företeelse som så illa när det gäller män som far just till Thailand när de sedan utför exakt samma saker.
    Man får ju hålla samma ståndpunkt i båda fallen menade jag. Eller? 
    Jo, det är sant. Dubbelmoral är rätt oattraktivt över lag, I do agree on that. 

    Personligen är jag nog ännu hårdare än så när det kommer till att dra upp gränserna för vad som (borde) räknas som prostitution. Lyxprostitution existerar även i ganska hög utsträckning innanför Sveriges gränser; kolla bara på alla dessa brudar som så lämpligt flyttar in hos killarna efter 1-2 månaders dejting. De behöver aldrig bry sig om att skaffa egen lägenhet och kan väldigt smidigt flytta från föräldrahemmet till pojkvännen och därefter nästa kille (den nya ogillar nog rätt hårt att hon fortfarande bor hemma hos exet när de väl blivit exklusiva). Detta är dessutom mer regel än undantag, allra helst i storstäderna där det är ont om bostäder och priserna är höga. 

    Men tjejer kommer undan med det, för den typen av självständighet prisas sällan högt. Jag ser dock tendenser till att killarna börjar ställa högre och högre krav även där. 

     
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-23 23:53:39 följande:



    Haha okej, huvudsak är att man förstår vad jag försöker få fram :p.

    Visst älskar man generalliseringar, men det kan sluta olyckligt ibland för inblandade parter.

    Men äldre kvinnor kan ju också söka efter enkelheten hos en yngre kille. Kan man hoppas haha ^^
    Jovisst är det så! Jag håller det inte alltför otroligt att så är fallet även för mig, hehe. Jag tror helt enkelt att vi alla tenderar att bli allt mer bittra med åren - damn life, osv! Glad
  • Anonym
    ulfsas skrev 2012-12-24 00:22:55 följande:
    Ja, om man räknar in sådant som inte är direkt sex för pengar så är det nog rätt mycket som faller in under den kategorin. Tänk på alla drinkar som killar på krogen köper till tjejer. Inte är det bara av ren vänlighet alla ggr. Det finns en baktanke mer än en gång. Sedan finns det ju alla andra typer av gåvor som det då brukar heta. 
    Fick igår själv en kontakt via Match från en yngre tjej som skulle kunna tänka sig både det ena och det andra men hon uppskattade gåvor. Eftersom jag inte är helt spolad så spelade jag dum och frågade vad då för gåva.
    Ett Hermesarmband ville den unga damen då ha.....Sisådär 4-6000kr (jag Googlade för jag visste inte vad det var)
    Ser det som förtäckt lyxprostitution även om hon inte skulle drömma om att be om pengar kanske. Skippade den kontakten då jag föredrar en normal och vettig tjejSolig
    Jag förmodar att det hon var ute efter då var någon form av moneyslave, men då får man väl stå för det tycker jag (dvs söka efter kontakter på den typen av sajter och efter någon som verkligen vill ställa upp på dessa villkor och finner intresse i att vara just en pengakossa). Att inte stå för att det är detta man söker är just ingenting annat än hyckleri. 

    Du kan ju trösta dig med att den där typen av beteende brukar funka ett tag, men allt eftersom männen börjar ställa krav på självständighet kommer tjejerna att inse att samtliga parter vinner på om hon kan köpa sig sina snobbvaror själv - eller rätta munnen efter matsäcken, helt enkelt. Om inte annat står hon där utan lägenhet den dag killen får för sig att dumpa.
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-24 00:32:32 följande:



    När du känner så, ta någon av oss då!! :) då kommer du få massor av uppskattning
    Först ska jag ta min tid på mig att läka i min egen takt så att jag har något mer än bara intelligenta konversationer och sex att erbjuda killen i gengäld. Det finns ju något som kallas kärlek också, om jag inte missminner mig. Tungan ute

    Massor med uppskattning är inte det jag är ute efter heller - jag ger gärna lika mkt som jag får, det är halva grejen tycker jag. Trevligast är det väl när man själv faller för nån och är sådär härligt hög på dopaminer och endorfiner, och det dessutom är besvarat. Ännu trevligare är det om man lyckas upprätthålla det där stadiet över tid, så att man slipper döda och stämma varandra om vartannat om 10 år. Om den killen råkar vara 10 år yngre bryr jag mig inte om alls, huvudsaken är att jag attraheras av honom både fysiskt och mentalt. 
  • Anonym
    mysm0nstret skrev 2012-12-24 01:16:52 följande:



    Kärlek känns så tidigt att prata om nu, fast vet ju inte hur länge ni känt varandra. Men händer det så vore ju det underbart såklart! Lycka till
    Inte med den här killen såklart. Jag menar bara att det vore trevligt rent allmänt, när det väl händer och med det det nu händer med. Apropå ditt "ta någon av oss då". 

     
  • Anonym
    Anonym (WOOHOO) skrev 2012-12-24 02:19:16 följande:

    Det glädjer mig att du vågade satsa och totalt sket i alla "normer" ang. ålder :) Fortsätt göra det - ser inte hur det skulle kunna vara dåligt att vidga sina vyer och inse att man kan vara attraktiv för andra än de som är lika gamla eller äldre. 

    Jag hoppas du får kontakt med denna kille igen eftersom du verkar uppskatta ert möte väldigt mkt!

    Min åsikt är: satsa för fan! Det hade jag gjort om jag varit du ...
    Personligen har jag inte grymt sex med vem som helst - så när det väl händer är det jävligt värt att ta tillvara på stunden tycker jag.   
    Hehe. Tack! 

    Jag brukar inte heller ha grymt bra sex med vem som helst - de flesta är urtrista i sängen tyvärr. Säger jag som ändå har haft sex med över 50 pers. Det är väl den här killen plus två till som har varit bra nog.  
Svar på tråden Hade sex med lammkött