kan en person som är medial ha fel ?
hej alla här som är mediala eller varit med om något liknande . Jag har alltid tvivlat i mina relationer om jag är kär , om han är rätt , eller älskar på rätt sätt , så har det varit i ALLA relationer utom i min ungdomskärlek , Det har inte blivit vi igen av olika orsaker ändå , och nu känns det som det gått för lång tid för att det ska kunna bli vi igen ,han har en ny familj och för ettt år sedan fick han en son , Han har alltid ändå haft en plats hos mej . Nu till saken:Efte den här ungdomskärleken har jag tvivlat i alla relationer och haft känslorna för ungdomskärleken som mall för andra relationer och det har aldrig känts samma igen ,tvivlen har kommit upp då jag börjat jämföra känslorna med ungdomskärleken . Den man jag är med nu , har jag varit med i 12 år och förlovad med . För trots att jag tvivlar med honom också så känns han ändå som en själsfrånde , vi tänker på samma sätt ,avslutar varandras meningar , samma värderingar han är en mycket vacker och fin människa på alla sätt, samt att det fanns en stark attraktion sexuellt i början , vi kunde stå en meter ifrån varandra och ändå känna ( ni vet ) en sexuell känsla ,, han är den jag känner mej hemma med ,kan vara mej själv med. allt är 100 om det inte var för dessa tvivel på känslor som " tycker jag om honom på rätt sätt ?, älskar jag honom på rätt sätt ? känner jag en varm känsla för honom tvivlar jag på de med som : " ja men var det verkligen en kärlekskänsla för en partner du kände nu ? och så håller det på! alla vägar med tvivlen bär till den här ungdomskärleken hur det kändes med honom , att de här "milda" känslorna kan ju inte vara kärlek eller ?för det känns ju inte som med honom ( ungdomskärleken )kanske kan dessa tvivel vara orsak as av att jag har ocd ? som också kallas tvivelssjukan ) jag har diagnostiserad ocd hos 3 psyk läkare ,, Problemet som väger tyngst just nu är att på mitt jobb började en tjej som är medial , jag nämnde INGENTING om mina tvivel och tankar ,utan hon vände sig till mej i en diskussion om andra saker att han jag är med nu är fel . och jag kände hur allt rasade , allt kämpande ia lla år med tvivel i relationer,,,som jag hoppades vara min ocd som orsakade dem ,att det beror på sjukdomen och att han inte är fel ,, Hur är det med sånt här ? kan personer som är mediala ha fel . ? känna in fel saker ?vad tror ni ?