• Pommac

Solstrålarna

floppan2008 skrev 2013-01-27 20:50:32 följande:
    Tack hur känns det då?? Har du känningar.

Nja inte direkt. Ibland känner jag av att mensen är på G. Men just nu inga symtom på något.
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-27 22:58:05 följande:
    Floppan2008 - läst runt lite om det så har bättre förståelse för det nu. Men försök inte titta på det för mycket nu. Var också ett tag sen du gjorde det. Lita på din instinkt till motsatsen bevisas.. Ta ett nytt test när du är redo :)

Pommac - brukar du känna mkt innan mens?

Nu ska jag sova tjejer! Blödningen har varken ökat eller minskat. Behöver inte tampong eller torsskydd.. Får se om det forsar ur mig imorgon. Är mentalt förberedd på värsta mensen någonsin, men hoppas såklart det inte blir så :)
    Ja, det är lite olika. Olika varje gång. Så man vet aldrig. Men jag är rätt säker på att det är mens på G nu. 
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-29 10:19:48 följande:
    Hej! En liten uppdate! Ringde min BM som jag hade sist. Förklarade läget att jag fått 3 svaga plus och ett minus igår. Dock hade det testet blivit svagt plus när det torkat. Något man inte kan utgå ifrån. Min BM sa att eftersom jag fått svaga plus och att jag har så starka gravidsymtom och känner igen känslan ska jag anse mig som gravid tills motsatsen bevisats. Det kan ta upp till 14 dagar efter bim tills man får ett tydligt resultat. Hcg kan i v 4 vara enbart 6 microgram/ml och då kan man inte se på tester som kräver 25 microgram/ml. Hcg kan öka och minska i början. Jag tar inget för givet alls. Känner mig vrålgravid men visst fasen tvekar jag. Ska testa 11/2 igen. Då ska det visa annars är det något annat fel på mig. Känns så jobbigt! Att känna sig gravid, att leva som gravid men inte kunna glädjas. Brösten värker och ömmar, det är tjockt och moler i tjejmagen, mensen är 2 dagar sen. Antingen kommer en blödning snart eller så gör det inte det... Ska fokusera på annat men ville ändå berätta läget.

Jag håller tummar och tår för dig! Hoppas verkligen att du är gravid!!

Jag har bim idag. Väntar mens ikväll. Just nu ingen värk eller nåt. Men jag ska nog trösta mig med lite godis ikväll då jag troligen får mens. Men jag har bokat en utlandsresa nu!! Så jag är glad ändå. :)
  • Pommac

Mens här nu. Men det gör mig inget. Lika bra det! =) Vi reser i mars så jag bli helst inte gravid förrän efter dess. =) Nu ska jag andas ut i två månader och inte tänka alls. känns nästan som en befrielse! Konstigt...

• Pommac
    CA5 skrev 2013-01-29 19:26:51 följande:
    Görabebis - nej kroppen känns lite annorlunda utan p-piller. Jag har varit utan piller i ett år nu! Tog hela 3 mån innan min mens kom igång ;) nu är den dock regelbunden, men har mer mensvärk än innan.

Floppan - det var ju bra nyheter! Wie! Håller tummarna jätte hårt :)

Pommac - Inte långt till Fredag... :) roligt!
    Hehe. Ja Fredag är = roligt. =) 
  • Pommac
    CA5 skrev 2013-01-30 08:40:13 följande:
    Pommac - Haha :) Ja, men vad skönt att du känner så! Vart ska ni?

Vi åker till Gran Canaria (Billigt). Lagom långt också. :) mannen min har inte varit på någon kanarieö så det blir kul! :)
  • Pommac

Soffan: vad trist. Jag vet ungefär hur du känner sig. Vi är på försök 10 nästa gång vi försöker. :(

• Pommac

Min mens är seeeg!!! Jag fryser!! Har fortfarande höjd temp och är inte förkyld. Brukar sällan frysa annars. Varför ska kroppen luras???

• Pommac

Vad skönt att mensen kom till slut floppan2008. Jag/Vi tänker inte heller försöka nästa månad på samma sätt som nu. Utan nu kör vi bara utan att tänka. Jag ska dock äta bidrottningsgéle för att för min cykel ska bli några dagar längre (hoppas jag, Den blev det sist) eftersom jag annars kommer få mens när vi är utomlands. Nu blir det faktiskt skönt att slippa tänka på ÄL test och gravtester på ett tag. =)

Trevligt helg på er alla! 

• Pommac
    floppan2008 skrev 2013-02-02 13:26:21 följande:
    Herregud vad jag blöder nu. Klumpar som forsar ut i toan. Fy fan har fyllt en binda på 2 timmar. Jag är på dag 3 och behöver vanligtvis bara trosskydd. Har aldrig blött så här mkt. Visst lite klumpigt kan det vara men inte så här. Antar att jag fått tidigt mf. beror nog på infektionen jag hade under ÄL.
    Ojoj. Kanske? Vem vet? Jag har också massa klumpar en gång men jag hade inte ont eller några symtom. Det är väldigt svårt att veta. 
Svar på tråden Solstrålarna