Solstrålarna
Mja. Har alltid blött mycket. Men jag börjar väl bli gammal? Haha! ;)
Grattis MissKaos! Vad roligt!
Här fyller jag år idag. Har bim idag också. Glömde helt bort att testa i morse (Kom hem från vår bröllopsresa i natt). Men jag testade igår och det var negativt. Får se om jag orkar hålla mig ett tag så kanske jag testar senare idag. Men jag känner inga symtom på nåt. Varken på mens eller på grav.
Tack Gudinnan och CA5 igår fick jag ett spökstreck på Stickan. Men tyvärr så har jag fått mens nu på morgonen. Jaja. Bara kämpa vidare. Nu ska jag starta igång monitorn igen efter en liten paus. Nu går vi in på försök nr12!!! Det måste ju bara lyckas? Mannen ska sluta snusa i alla fall. Hoppas det hjälper. När har ni Bim?
Varför blir det alltid dubbelt när jag citerar från mobilen... Dåligt...
Jag fick nån mellanblödning när jag skulle haft ägglossning så min ägglossning uteblev. Dock fick jag ägglossningen när jag hade bim. Så nu tror jag cykeln kommer bli 41-42 dagar i stället för 29. Men bättre sent än aldrig med ägglossningen. Jag är glad att den dök upp. Räknar på att ha bim ca 10-12 maj.
Nä. Alltså jag fick ägglossning två veckor senare inte när jag blödde. Försök 12 här!
Jag är i vecka 2 som vanligt. Jag kommer bara till vecka 4 sedan börjar det om igen. Vad kan det bli, försök 18? Börjar bli smått less nu.
Hej! Här är man fortfarande inte gravid. Vi har gjort en utredning och mannens spermier är lite sämre på att simma än vanligt och själv har jag för mycket prolaktin i blodet dock är det svårt att veta om det påverkar. Men det kan innebära att jag har en godartad tumör vid hypofysen. Inväntar just nu en remiss till röntgen av hjärnan. Förhoppningsvis får vi göra ivf till våren om vi inte lyckas själva innan.
Dåligt. Inte blivit gravid än. Mannen har trötta spermier . Väntar på ivf nu.
Här kämpas det än. Men det är väl sedan tidigare känt. 2,5 år har snart gått. Trist. Men mannen har slöa spermier så det finns inte så mycket att göra tyvärr än att vänta. Vår läkare har sagt att det inte ska vara omöjligt för oss att bli gravid på egen hand. Men vi står i kö för ivf. Förhoppningsvis blir det inom ett par månader.