Solstrålarna
Men mina är ändå röda, väldigt tunna och sparsamma. Kanske går ändå? Nej.. Förstår dig. Känner samma här. Med streck finns det ändå liiite hopp (Tkr man själv) men med digital blir det ett "hårt" besked. Bang boom.. Hehe:)
Floppan2008 - läst runt lite om det så har bättre förståelse för det nu. Men försök inte titta på det för mycket nu. Var också ett tag sen du gjorde det. Lita på din instinkt till motsatsen bevisas.. Ta ett nytt test när du är redo :)
Pommac - brukar du känna mkt innan mens?
Nu ska jag sova tjejer! Blödningen har varken ökat eller minskat. Behöver inte tampong eller torsskydd.. Får se om det forsar ur mig imorgon. Är mentalt förberedd på värsta mensen någonsin, men hoppas såklart det inte blir så :)
Negativt test här.. Men inte mer blod. Så förmodligen är min mens seg. Tar en dag i taget nu och slutar jag blöda låter jag det går några dagar sen testar jag igen.
Soffan - ja precis! Håller med dig.. Men vad skumt att din är så sen. Låghormonare kanske? Eller så kom din äl inte? Jobbigt att vänta så länge på den i alla fall!
Floppan2008 - gör du rätt i, men håll oss uppdaterade!
Min mens kom igång nu precis. Bara att ta nya tag :) Hoppas på bättre tur för er andra!
Görabebis - Suck, i februari händer det!:)
Soffan - Okej vad bra! Då är det bara att vänta och se.. ;)
Själv ligger jag i soffan med jobbiga menssmärtor. Massa molande! Köpt lite gottis så att det ska kännas lite bättre hehe!
Misskaos - Nej, bara njut av din semester! Låter helt underbart! Vill också!!! :)
Görabebis - nej kroppen känns lite annorlunda utan p-piller. Jag har varit utan piller i ett år nu! Tog hela 3 mån innan min mens kom igång ;) nu är den dock regelbunden, men har mer mensvärk än innan.
Floppan - det var ju bra nyheter! Wie! Håller tummarna jätte hårt :)
Pommac - Inte långt till Fredag... :) roligt!