babylängtan20 skrev 2013-01-14 16:59:05 följande:
jag hade skippat ältesterna och istället sexa på så ofta det går :) testa blir bara stressigt. Ju mindre man har att tänka på angående barn desto lättare är det nog att bli gravid :) för tror inte det var slumpen denna gång , röker era män be dem trappa ned till max 5 om dagen och låt de äta mannens vitamintillskott likaså röker du hade jag nog slutat för hur tufftde än är , är de så jävla värt det när man väl får + :)
jag skippade ocks. Varma bad över 37 grader precis innan och efter äl :) hade dessutom skippat alla värktabletter oavsett hur ont de än gör ibland. Samma månad jag plussade passade jag på att roa mig en utekväll med alkohol :) jag tror att ju mer man tillåter desto mer tänker man inte på det. En månad skippade jag allt som colla, rökning, te,skräpmat,värktabletter,varma bad, lyfta tungt osv.. Men inte blev jag mer gravid för de .
Samma månad ja plussade åt jag skräpmat och drack cola drack alkohol en dag, tog varma bad efter äl, fortsatte leva som vanligt sen poff så hände det
jag vet hur svårt de är att bara inte tänka på det men kroppen blir bara stressad av det tror jag.
Hur går de för er nu har ni börjat testa er än eller har ni bim nära?:)
Håller med dig. Jag kör inga ältester nu utan kör på som vanligt
Jag har varit gravid tidigare och jag festade väldigt mkt den perioden (var väldigt ung), ansträngde kroppen väldigt mkt fysiskt osv. Och jag blev grav på ett ligg.. Varför kan det inte vara så lätt nu?
Jag har haft äl nu i helgen. BIM runt 27-28 jan. Inte lång tid dit!