Solstrålarna
Pommac - Haha :) Ja, men vad skönt att du känner så! Vart ska ni?
Pommac - Haha :) Ja, men vad skönt att du känner så! Vart ska ni?
Tråkigt MissKaos
men jag hoppas ni haft en bra semester i alla fall och fått nya krafter till ett nytt försök!
Misskaos - kanske kan vara värmen som gör att det lutar lite sött? Eller pga att du badat i havet.. Hehe vad vet jag :)
Pommac - ja men det är väl härligt där! Var på GC för många år sen :)
Soffan - usch vad trist.. Du gör helt rätt som tar en paus. Måste vara jätte jobbigt efter så lång tid. Det kommer säkert när ni minst anar det <3
Floppan2008 - Nämen vad jobbigt att vara i ett "mellanstadie". Kan vara sen äl, kroppen som är i obalans eller graviditet! Går inte att lista ut.. Spännande det ska bli imorgon :) men försök inte tänka på det för mycket.. Vet att det är svårt!
Min mens håller på att ta slut nu.. Har inte varit så jättemycket den här gången vilket är skönt! Ser fram emot ett nytt försök. Vill nu!!:-/
Floppan2008- jag har det likadant! Äl känningar någon dag efter mens.. Lika förvirrande varje månad. För jag har det även sen när jag "ska" ha äl enligt uträkningar.
Tycker också varannandag är för mycket, haha. Vi ska försöka så mycket vi kan den här månaden och hoppas på det bästa!
Babylängtan20 - Fy då! Jag beklagar verkligen!!!
kan inte föreställa mig hur det känns. Hoppas turen vänder för er nästa gång! Tänker på dig!
Hej på er! Jag läser vad ni skriver hela tiden.. Inväntar ÄL just nu vilket är nästa vecka :) Ska försöka mysa så mycket som vi orkar.. Blir inte varje dag i alla fall, haha. Pust!
Babylängtan20 - Känner med dig! Hoppas det blir bättre snart :-/ Förstår att det tar på krafterna!
En fråga till er: Hur mycket sex har ni precis kring ÄL? Har ni varje dag innan, under och efter?
Vi hade sex inatt och planerar att ha det idag igen, inget på tisdag och sedan igen på onsdag då min äl är beräknad. Och sen på fredag igen?
Eller? Huh! Vad är bäst?
Babylängtan20 - Ajj :( Vad obehagligt. Hur länge ska det pågå? Jag vet inte riktigt hur den behandling du gjort går till. Men jag gjorde abort för en år sedan och stoppade du upp piller där nere. Svimmade faktiskt av smärtan men var ju på sjukhus så de kunde ta hand om mig. Vad är skillnaden här? Gör man alltid den behandlingen du gör hemma?
Ja, det får vi hoppas :)