• CA5

Solstrålarna

Babylängtan20- ja men det är väl klart!!

Har du några barn sedan tidigare eller försöker ni få till första?:)

Själv har jag älkänningar sedan igår, men spec mycket idag! Bådar gott..

• CA5
    babylängtan20 skrev 2013-02-13 02:20:12 följande:
    vi försöker på vårt första barn :) är ju bara 20 :p själv d?:)  JA SEXA på så mke de går nu :) 

Okej :) Japp första här med!
  • CA5
    görabebis skrev 2013-02-13 13:53:50 följande:
    Imorse fick jag glad gubbe på cb äl-test. Tidigare än jag trodde, vi har haft sex varannan/varje dag sen i fredags o kommer fortsätta så. Sen i helgen åker vi till budapest 5 dagar o då blir en hel del men då har väl äl passerat. Första föröket nu som det känns som vi riktigt försöker. Hoppas det tar sig, vill så gärna! Snart börjar den lååånga väntan till bim som borde bli 28 feb.

Samma här :) Mer sex än vanligt! Nu jäklar..

Har beräknad äl idag (passande då det är alla hjärtans dag!). BIM den 28 feb :)
  • CA5

Någon mer som blir bebis sugen efter att ha kollat på den här videon?? Mer än vanligt då alltså :)

• CA5

3barnsmamma84: Me too :) smälte när jag såg det.

Kämpa(sexa) på! ;)

• CA5

Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!

Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!

Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!

• CA5

Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!

Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!

Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!

• CA5

Misskaos : Så kan du inte tänka! Vi alla kan vara ofertila oavsett ålder! förresten jag har läst lite om kvinnor som aldrig fick positiva äl tester men som blev gravida ändå. Så kör på!

Babylängtan20 : Ja så klart ni kan. Känns det OK så..

Själv brukar jag ha ont i mina bröst nu, men inte än! Tar det som något positivt även om det är omöjligt att veta något ännu.

• CA5

Misskaos: men kanske var så att du hade äl för två dagar sedan? Då såg ju testet positivt ut även om det digitala inte visa glad gubbe..

Fortf ingen bröstvärk här.. Klämmer på dem hela tiden :)

• CA5

Tråkigt Misskaos, som Görabebis säger.. Den kanske redan varit eller kommer? Håll dig positiv..

Görabebis, då är vi två! Är otroligt otålig men tiden går snabbt. Förvånas varenda månad över hur fortf det faktiskt gått. Jag får alltid ont i brösten efter äl framtill mensen.. Vi får se :)

Svar på tråden Solstrålarna