Solstrålarna
Babylängtan20- ja men det är väl klart!!
Har du några barn sedan tidigare eller försöker ni få till första?:)
Själv har jag älkänningar sedan igår, men spec mycket idag! Bådar gott..
Babylängtan20- ja men det är väl klart!!
Har du några barn sedan tidigare eller försöker ni få till första?:)
Själv har jag älkänningar sedan igår, men spec mycket idag! Bådar gott..
Någon mer som blir bebis sugen efter att ha kollat på den här videon?? Mer än vanligt då alltså :)
3barnsmamma84: Me too :) smälte när jag såg det.
Kämpa(sexa) på! ;)
Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!
Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!
Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!
Misskaos : Det är en jättefin video :) Jag tycker ditt äl test ser positivt. Borde bli en glad gubbe any day!
Görabebis : Jag har också fått upp förhoppningar redan. Vi har haft sex mer än vanligt och jag känner mig allmänt positiv!
Imorgon är det den 17e, vilket betyder att jag ska få ont i brösten som jag alltid får. Ska bli kul och se om det är någon skillnad den här månaden! Hoppas!
Misskaos : Så kan du inte tänka! Vi alla kan vara ofertila oavsett ålder!
förresten jag har läst lite om kvinnor som aldrig fick positiva äl tester men som blev gravida ändå. Så kör på!
Babylängtan20 : Ja så klart ni kan. Känns det OK så..
Själv brukar jag ha ont i mina bröst nu, men inte än! Tar det som något positivt även om det är omöjligt att veta något ännu.
Misskaos: men kanske var så att du hade äl för två dagar sedan? Då såg ju testet positivt ut även om det digitala inte visa glad gubbe..
Fortf ingen bröstvärk här.. Klämmer på dem hela tiden :)
Tråkigt Misskaos, som Görabebis säger.. Den kanske redan varit eller kommer? Håll dig positiv..
Görabebis, då är vi två! Är otroligt otålig men tiden går snabbt. Förvånas varenda månad över hur fortf det faktiskt gått. Jag får alltid ont i brösten efter äl framtill mensen.. Vi får se :)