• CA5

Solstrålarna

Soffan skrev 2013-03-01 06:25:39 följande:
    Hej! Det var ett tag sedan jag skrev här , men nu kan jag komma med nyheten att jag plussade i morse!

Stort fint plus på CBs test! :D

Grattis till ditt plus<3 när har du bf?
  • CA5

Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!

Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?

3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon

• CA5

Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!

Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?

3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon åker hem.. Kommer alltid vara mammas lilla flicka ;)

• CA5

Soffan: allt kom inte med:) när har du bf?

Misskaos: Ja, då var det nog mf.. Suck :-/ beklagar!

Jag äter Nattljusolja sedan ett par månader tillbaka. Men slarvat den senaste tiden. Nu så var jag iaf mer noga och tog tablett nästan varje dag. Vet inte om hur mkt det hjälper men ett tips iaf :) bra till mkt annat också!

• CA5

Jag finns kvar :) Läser hela tiden och hoppas ni plussar snart!

Mitt humör börjar komma nu.. Herregud. Är i vecka 6 (5+2) enligt min app, men ska till doktorn på fredag så får se vad de säger då :) Längtar dit!

• CA5
    Sanna890 skrev 2013-03-06 18:54:30 följande:
    Ska du oxå ha i oktober?:)

4 november :)
  • CA5
    Soffan skrev 2013-03-07 07:27:21 följande:
    Vi har samma datum!

Känner inget illamående än men otroligt trött och sover dåligt.. Det resulterar i att jag ser sjuk ut pga mörka ringar under ögonen..hade en kollega som frågade "Hur är det fatt? Du ser helt slut ut" Hehe..kan ju inte berätta än så jag sa att jag nog blir sjuk lagom till helgen

Jag har facebook men kommer inte använda gruppen, vill vara mer anonym

Åh vad roligt! :) Hoppas båda vill komma då också!

Jag är också trött, dålig aptit och lätt irriterad (kom för två dagar sedan ungefär). Sen har jag molvärk i tjejmagen och ryggen. Även ont i brösten, spec bröstvårtorna!

Ja en massa! :p Har ni berättat för någon ännu? Vi har bara berättat för mig mamma. Hon var på besök hos oss när vi fick reda på det + att hon är min bästa vän :)
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-03-07 13:48:31 följande:
    Woohoo !!!!  not

Nu är jag trött på skitet verkligen jag är så irriterad men okej .

Jag har varit sjuk i 2 veckor nu och igår kom mensen om den likom inte kunde vänta liiiiite till innan man blev frisk (GRRR)

skulle på toalettet och skulle kissa och torkade mig och insåg blod hahahaha vilken tajming hmmm men ja,ja den kom iaf .   

men då kan ni snart börja på ett nytt försök ju :)
  • CA5

Soffan: Okej, men låter klokt :) Ser dock framemot när man kan berätta :)

3barnsmamman84: USCH! Krya på dig.. :/  

• CA5

Gjorde VUL idag! Fostersäcken var i jättebra form och satt bra där inne. Vi såg gulesäcken, men ingen bebis! Suck, blev först super orolig men det är ju tidigt ännu. Min doktor sa inget om att det skulle vara något fel, utan var positiv. Tur det i alla fall. Har också googlat mycket på det, och läst om många som inte sett något i det stadiet utan det har kommit senare (är i v 5+4-6) Ska ditt om två veckor igen, får hoppas vi ser något hjärta slå då :)

Svar på tråden Solstrålarna