Solstrålarna
Stort fint plus på CBs test! :D
Grattis till ditt plus<3 när har du bf?
Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!
Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?
3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon
Pommac: Tack så mycket :):) Så glad!
Misskaos: Vad tråkigt!! Hur tidigt kom tant röd? Några dagar va?
3barnsmamma84: Vet hur det är! Min mamma hälsar på den här veckan. Kommer kännas tomt när hon åker hem.. Kommer alltid vara mammas lilla flicka ;)
Soffan: allt kom inte med:) när har du bf?
Misskaos: Ja, då var det nog mf.. Suck :-/ beklagar!
Jag äter Nattljusolja sedan ett par månader tillbaka. Men slarvat den senaste tiden. Nu så var jag iaf mer noga och tog tablett nästan varje dag. Vet inte om hur mkt det hjälper men ett tips iaf :) bra till mkt annat också!
Jag finns kvar :) Läser hela tiden och hoppas ni plussar snart!
Mitt humör börjar komma nu.. Herregud. Är i vecka 6 (5+2) enligt min app, men ska till doktorn på fredag så får se vad de säger då :) Längtar dit!
Soffan: Okej, men låter klokt :) Ser dock framemot när man kan berätta :)
3barnsmamman84: USCH! Krya på dig.. :/
Gjorde VUL idag! Fostersäcken var i jättebra form och satt bra där inne. Vi såg gulesäcken, men ingen bebis! Suck, blev först super orolig men det är ju tidigt ännu. Min doktor sa inget om att det skulle vara något fel, utan var positiv. Tur det i alla fall. Har också googlat mycket på det, och läst om många som inte sett något i det stadiet utan det har kommit senare (är i v 5+4-6) Ska ditt om två veckor igen, får hoppas vi ser något hjärta slå då :)