Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

CA5 skrev 2013-01-25 11:41:39 följande:
    Kul är du säker nu då? Hihi

Jag är 80% säker brösten värker, det sticker i dom. Det mol och mol i tjejmagen dessa symtom med det svaga testet så känns det faktiskt som vi prickat
  • floppan2008
    görabebis skrev 2013-01-25 13:09:02 följande:
    Jätte stort grattis till er båda Sanna o Floppan!!!

Tack börjar nog tro på detta lite nu
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 16:01:29 följande:
    Allt kom inte med som jag skrev Floppan. Glädjs med dig <3 Underbart avis är jag!!:)
    tack vad gulligt =) 

ska försöka lägga ut bild på testet men vi har en mac dator och jag fattar ju inget *

arg* 
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 17:32:40 följande:

Haha ja, lägg in en bild när du klurat ut det.

Jag tog ett neg test idag. Inte på morgon urin dock, men ändå.. Blä. Varför?! Nu blir det att vänta två månader tills nästa försök.

Har BIM på söndag så mkt kan ju hända tills dess:) not.
    Mitt test finns i mitt galleri, det är inget du kommer bli impad av. Syns verkligen knappt. Hade hållt mig mellan 22-06 och har också bim på sön, hade jag tagit med icke morgon urin lovar jag att det inte skulle synas något heler. Har du gravvsymtom? Bilden i mitt galleri är kass alltså. Det syns tydligare irl men det är svagt!!
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 18:06:15 följande:
    Ser inget galleri när jag går in på dig :-/

Jag har alltid gravsymtom haha, aka menssmärtor. Har dock väldigt mkt halsbränna, men behöver inte betyda något. Ska läsa på om märket jag testade med. One day heter det. Alltså att man ska testa sig en dag efter missad mens, men ska läsa på och se hur hög halt de mäter.

Vad har du för symtom?
    Jag har exakt samma som med dottern. Det moler och känns som mensen skall komma men på ett annat sätt högre upp lixom. Kissenödig och svullen i underlivet. Det mest påtagliga är mina bröst, de var inte alls ömma efter äl som vanligt men de senaste dagarna har de svullnat upp och gör fruktansvärt ont. Kan inte nudda dom, och det sticker och värker i dom. Skitjobbigt, Brukar gå över men inte på ett tag. Min kompis är gravid och har inte alls ont i brösten så det är ju väldigt olika. Om du tog ett sånt test med icke morgonurin så är det ju inte konstigt att det inte visade något. Jag har cb som är känsliga och med morgonurin. Det är som sagt ett extremt svagt test,
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-25 19:23:29 följande:
    Okej, coolt att det är likadant nu Får se hur mitt utv sig.. Håller er uppdaterade! Hur går det för er andra?

Ja fast brösten är sju resor värre nu än med dottern. Första gången jag var gravid var det så här. Jag håller tummarna för dig. Ska du köpa något annat test och kolla morgonurin? Hoppas hoppas
  • floppan2008
    Nu får ni hjälpa mig tjejer! Jag blir galen. 

Igår drack jag 0,5 l cola och en del vatten. Dricker aldrig mkt på kvällar eller så. Kissade kl 23. Var tvungen att gå upp kl 03 oh kissa igen och tänkte att jag testar  med ett cb i samband med det. Annars blir det ju ingen morgonurin på morgonen tänkte jag. Testade och testet såg helt blankt ut först. Efter 10 min blev det en skugga mkt svagare än den igår. Sitter här med testen och det ena har ett tydligt om än svagt + medan det jag tog kl 03 bara går att ana, ja det är verkligen på gränsen. Vet att jag är dum i huvudet som testar kl 03 men hjärnan var inte med. Det hade bara gått 4 timmar sedan jag kissat och urinet kan ha varit utspätt eftersom jag drack mkt mer än jag vanligtvis gör på en kväll. Det positiva testet fick jag efter 8 timmar urin stående i blåsan och jag hade typ drucit 2 klunkar vatten på kvällen. Sitter här med mina starka gravidsymtom och ett positivt test och ett skuggtest. 

Det var någon som skrev att HCG pumpas ut stötvis och att testen kan bli svagare innan bim, minns inte vilken tråd. Tror ni det är läge att ge upp och bara vänta på mensen eller tror ni det finns hopp ändå? Idag ger jag fan i alla tester och väntar tills imorn då jag har bim. Skall hålla mig minst till kl 06 och låta bli att dricka så mkt i kväll. Är  väldigt kissenödig hela tiden och det är svårt att hålla sig till kl 06. Jävligt deppigt!

CA5 jag hade bruna flytningar samma dag som jag testade med dotter och ända fram till v. Hoppas mensen håller sig undan!!! 
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-26 09:17:49 följande:

Okej. Hm.. Det är väldigt svårt att veta. Man tycker ju att testet borde blivit positivt ändå i och med att du har BIM imorgon. Jag hoppas verkligen inte att din mens ska komma! Fy vad jobbigt.. Men som du säger har du jätte starka grav symtom :) så tyvärr, det enda du kan göra är ett vänta. Hemskt jobbigt, jag vet. Men ta det på morgon urin imorgon, och försök inte kissa på natten.. :) det löser sig säkert. Försök lägga ut bilder på båda testerna så kan vi analysera tillsammans!
    Har lagt upp en bild från gårdagens test i mitt fotoalbum, får det inte att funka i tråden tyvärr.  Den andra fastnar inte på bild och kan bara anas... Ångrar såå att jag inte höll mig lite längre än 4 timmar. Tycker också det borde blivit starkare eller likadant, inte svagare. Blir tokig, hade jag inte känt som jag gör hade jag mer accepterat det men jag "vet" lixom att jag är gravid och så visar testen att jag typ inte är det. Känner igen alla symtom och har bara känt så här innan bim när jag varit gravid. Är jag inte gravid nu skall jag aldrig mer analysera för då är det helt omöjligt att veta. Har aldrig fått spökstreck innan och då har jag testat mängder med cb,
  • floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-26 09:33:37 följande:

Jag tkr att du ska sluta testa, lita på att det är positivt och tänk inte så mkt :)
    Men tror du det blev svagare pga att det bara gått 4 timmar och att jag druckit massor. Jag känner mig verkligen dum i huvudet som håller på att testa men var tvärsäker på ett riktigt fint + man vill ju ha bevis på riktigt Nu blev jag helt deppig,Det jag fick igår är inte tillräckligt. Har du kollat i mitt galleri på bilden? Det är väldigt svagt, dock bättre irl.
Svar på tråden Solstrålarna