CA5 skrev 2013-01-26 09:17:49 följande:
Okej. Hm.. Det är väldigt svårt att veta. Man tycker ju att testet borde blivit positivt ändå i och med att du har BIM imorgon. Jag hoppas verkligen inte att din mens ska komma! Fy vad jobbigt.. Men som du säger har du jätte starka grav symtom :) så tyvärr, det enda du kan göra är ett vänta. Hemskt jobbigt, jag vet. Men ta det på morgon urin imorgon, och försök inte kissa på natten.. :) det löser sig säkert. Försök lägga ut bilder på båda testerna så kan vi analysera tillsammans!
Har lagt upp en bild från gårdagens test i mitt fotoalbum, får det inte att funka i tråden tyvärr. Den andra fastnar inte på bild och kan bara anas...
Ångrar såå att jag inte höll mig lite längre än 4 timmar. Tycker också det borde blivit starkare eller likadant, inte svagare. Blir tokig, hade jag inte känt som jag gör hade jag mer accepterat det men jag "vet" lixom att jag är gravid och så visar testen att jag typ inte är det. Känner igen alla symtom och har bara känt så här innan bim när jag varit gravid. Är jag inte gravid nu skall jag aldrig mer analysera för då är det helt omöjligt att veta. Har aldrig fått spökstreck innan och då har jag testat mängder med cb,