CA5 skrev 2013-01-26 10:35:38 följande:
Nej men ska testa via datorn sen. Sitter på mobilen nu. De tester jag har köpt är också dyra så därför jag inte testar så mycket. Tycker även det är jobbigt att analysera tester.. Lika bra att se om mensen kommer eller inte, då vet man säkert :) Nej du blir inte mer gravid för det, men det är jobbigt att vara ovetande. Spec om du fått positivt innan. Det är säkert lugnt! Ge inte upp än,. Vi båda har BIM imorgon så vi får stötta varandra <3 Jag har alltid sagt att jag ska vänta två månader nu. Men tänker försöka en månad till.. Vill så gärna och det verkar vara svårt att få till det. Men blir det inget plus nästa gång väntar jag en månad iaf. Det klarar jag nog :)
Det är nog pga mobilen du inte kan se! Jag har också sagt att jag ska vänta två månader, men försöker nog också en månad till. Jag har faktiskt gett upp nu. Är så kissenödig men håller mig en stund och funderar på om jag ska testa i em. Samtidigt känns det onödigt när det blev så svagt idag

Vad har du för tester? Jag håller tummarna att mensen håller sig undan och att du får plus när du testar. Själv ställer jag mig in på mens imorn... Det är nog ett spöktest eller så är embryot inte levnadsdugligt! Hcg borde ökat inte minskat. Uch

Nästa mån ska jag inte analysera en enda gång. Ska glömma att vi ens försöker

Känner mig så deppig med tanke på gårdagens hopp och glädje. Ja vi får stötta varandra det känns bra!