Solstrålarna
Det låter verkligen lovande ju herregud. Jag hade massa bruna flytningar med dottern. Ta ett test till morgonen. Jag tänkte testa på ons men känner inte för digital. Det är så obehagligt.
Cb digital reagerar först på 50 microgram hcg. Hittade en tjej som pratat med clearblue. Dom sa att man inte kan gå efter strecken inne i det digitala testet samtidigt som dom säger att testet enbart reagerar på hcg och inget annat hormon. Om man inte har hcg i blodet borde det alltså inte bli några streck. Jag tror dom gjort testen så här för att få sålt mer. Jag får se när jag testar. Inte ens sugen just nu men det ändrar sig fort.
Fan vad segt tjejer! Själv testade jag med cb imorse och det är helt blankt inte ens ett tunnt streck längre som på se andra tre. Med tanke på att det första testet jag tog i fredags är det starkaste och de andra strecken bara blivit svagare och svagare tror jag att jag blev befruktad men att allt har avstannat. Har fruktansvärt ont i brösten och molvärk. Nu är det ändå dags att ge upp helt. Man får acceptera faktum bara och sluta spekulera. Ska nog ta en paus från familjeliv en månad och inte alls testa eller hålla på. Jag tror man kan sätta hela kroppen ur balans. Nu vill jag bara att mensen ska komma för den är aldrig sen. Vill inte ha massa rubbningar i cykeln när den är sen! Vill bara få skiten så jag kan gå vidare. Har fått så många negativa besked nu så det känns inte så jobbigt faktiskt. Nu hoppas jag som sagt kroppen stöter ut det som finns om det är en mens eller kanske något som fanns där. Beklagar att ni andra inte fått plus heller men nya tag tjejer! Snart blir det vår tur! Jag säger hej då ett tag. Orkar inte analysera sekret och symtom. Behöver en fl paus
Önskar er all lycka till!
Tack men fick blankt test på cb imorse. Bim+1. Så det är inget. Tar lite paus nu!
Hej! En liten uppdate! Ringde min BM som jag hade sist. Förklarade läget att jag fått 3 svaga plus och ett minus igår. Dock hade det testet blivit svagt plus när det torkat. Något man inte kan utgå ifrån. Min BM sa att eftersom jag fått svaga plus och att jag har så starka gravidsymtom och känner igen känslan ska jag anse mig som gravid tills motsatsen bevisats. Det kan ta upp till 14 dagar efter bim tills man får ett tydligt resultat. Hcg kan i v 4 vara enbart 6 microgram/ml och då kan man inte se på tester som kräver 25 microgram/ml. Hcg kan öka och minska i början. Jag tar inget för givet alls. Känner mig vrålgravid men visst fasen tvekar jag. Ska testa 11/2 igen. Då ska det visa annars är det något annat fel på mig. Känns så jobbigt! Att känna sig gravid, att leva som gravid men inte kunna glädjas. Brösten värker och ömmar, det är tjockt och moler i tjejmagen, mensen är 2 dagar sen. Antingen kommer en blödning snart eller så gör det inte det... Ska fokusera på annat men ville ändå berätta läget.
Ingen mens i sikte. Molvärk och ömma bröst periodvis under dygnet. Tror ändå inte jag är gravid. Kan inte tro det eftersom jag inte fått bevis på det. Kanske var det spökstreck på testen jag gjorde och jag själv satt hela kroppen ur balans. Känns mest troligt. Min mens är som en klocka och det retar mig enormt att den inte kommer. Funderar på om ÄL var senare hade ÄL flytningar och ont i magen hela veckan efter ÄL. Hade hög feber runt ÄL. Jag hatar det här. Antingen ska man få ett plus på bim eller mens. Idag är det bim+4... Känner mig deprimerad och olustig. Har beställt test från testlagret. Kommer imorn. Kommer ev testa på sön en v efter bim. Om inte mensen kommit. Vill att den ska komma. Känns inte troligt alls att jag är gravid
Har inga förhoppningar om ett plus på bim+7 heller. Fy fan. Vill ha mensen så man kam försöka igen. Tror hela tiden den kommer det känns verkligen så... Men nej inte då. Fan!