Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Solstrålarna

3 barns mamma84 skrev 2013-01-17 15:02:04 följande:
    var det någon här som hade mens samtidigt som jag (mf) formodligen då för mig eller ja vad det nu för fn var men alltså var det någon som oxå skulle ha äl i morgon ???
    Eller var jag ensam med 18:e ?
    Fick för mig att många av oss blödde samtidigt förra månaden .

Blir spännade att se i morgon med gravtest !
    Igentligen inte så spännade faktist liiiiite nervöööööös :-/ tro mig jag nojjar mig hela tiden.
    Vissa dagar känner jag att hmm kn vra på smällen men vissa dagar neeej då jag blödde ju som en gris.
    Kände på tppen igår sen var mjuk kände idag på morgonen samma sak men högt upp precis vid slid öppningen typ haahaha kul grej men mjuk som svamp men inte öppen för 5 öre :-/        

Jag BORDE ha ÄL den 19:e. INgen glad gubbe ännu.. och inte två starka streck heller.  Jag har nu ÄL testat flera ggr/dag.. Skitfånigt och eg meningslöst. Känner på mig att jag får glad gubbe imorgon, bara för att vi ska resa imorgon. Hantverkare kl 8:00 imorgonbitti! En grejj som måste fixas innan vi åker.. Så inge sexchanser förrsen på söndag eg. Ska försöka få med maken på noterna ikväll, så har vi iaf försökt OM det blir utslag! Packat tester i handbagaget. Hoppas bara inte jag blir stoppad i tullen. Pinsamt att försöka förklara vad det är med mina föräldrar i sällskap, Men jag vill ju gärna testa på flyget en gång eller iaf när vi landar på flygplatsen..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    babylängtan20 skrev 2013-01-17 16:55:42 följande:
    Vill inte ge falska förhoppningar nu men när jag fick + fick jag stickningar redan bara ngn dag efter äL :) o brösten kom ca 3 dagar efteråt ömmare än vanligt :)

Jag var med helt säker på att jag var gravid ganska snabbt efter ÄL. Konstigt, vi hade försökt i 15månader och stod då i kö för IVF/utredning. Och så på Äl+6 kanske. HELT säker. Fast jag vågade inte tro på det då så jag väntade ju till BIM+6 att testa..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Hej! Fint här. Varmt och skönt, kan inte sova så passar på.. glad gubbe på äldretest 3 dgr i rad så om inte annat så vet jag hur det der ut och pergotime verkar fungera? Nu ar det bara att vanta på BIM!

Lycka till ni som testar i dagarna!pool dag imorgon för oss. Hunnit med 2 massager! Redan..

• MissKaos

Spöken brukar vara grå!

floppan2008 skrev 2013-01-21 08:14:31 följande:
    CA5 det fastnade inte på bild det var en antydan bara väldigt rosa! Jo när ägget fäst börjar man producera ett hormon som ökar urinmängden så man måste kissa oftare. När jag var gravid sist sprang jag på toa och kissade jämt från veckan innan bim fram till v 12 sedan ger det med sig lite. När bebisen blir man som du säger kissenödig för att barnet trycker men det är en annan känsla. Den dagen jag plussade gick det inte att hålla sig till Apoteket öppnade. Kissade i en burk som jag gömde och testade sen. Fick ett vackert starkt + det glömmer jag aldrig. Hoppas på lite starkare test på ons som man kanske kan ana på bild! Fast jag kanske inte ens är gravid kissade mkt förra månaden också innan bim.

• MissKaos

äl+4.

Första testet idag neg, saklart. Dumt eg.. ska testa på lördag på sonens födelsedag och sen innan hemresa. Kanner pa ngt vis att nej, inte denna gangen heller. Nästa forsok blir nr 5.

• MissKaos

Superneg test idag. Äl+6.

• MissKaos

Börjar få pms symptom nu. Trist, vet att det blir mer efter pergo kur, har mer hormoner i kroppen. Magont nu, hoppas det bara ar för mkt chili och inte turistmage...

• MissKaos

[Tidigt i grav kan hcg utsondras i vågor laste jag nagon stanns vet inte om d stammet men det kan ju isf förklara..

quote=68557016][quote-nick]floppan2008 skrev 2013-01-27 14:04:40 följande:[/quote-nick]Jag bidar min tid lite nu. Funderar på om min ÄL skedde på tisdagen ist för på sön. Hade ÄL smärtor och ÄL flytningar på tis så vi sexade då med trots att jag trodde ÄL varit. Det tar i regel 7 dagar för ägget att fästa men kan ju ta 10 dagar. Cb digital verkar bara kunna avläsa 7 dagar efter "man blev gravid" vilket man blir när ägget fäster. Kanske därför jag får så svaga plus och neg på cb. Äch får vänta och se.[/quote]

• MissKaos

Mitt neg digitala hade inte tillstymelse till streck förutom kpntroll strecket. Ta ett nytt!

floppan2008 skrev 2013-01-27 19:23:14 följande:
    Ni kommer tycka jag är en idiot, men jag är så tvärsäker på att jag är gravid och vill lixom ha bekräftelse. Jag har gjort efterforskningar om CB digital. Man skall plocka isär testet för att slänga batterierna och där inne är kontrollstickorna. Det är ett kontrollstreck och är man gravid blir det två streck som mäter hcg. 

Jag hade 3 streck. Kontrollrutan var starkt blå och de andra var fullt synliga men svaga. Har kollat på andra som fått icke gravid och deras tester har varit helt tomma förutom testrutan. Jag tror att mitt ägg fäst senare och att hcg halten är för låg. 3 svaga test med cb innan bim och nu svaga streck på cb digital. Jag vet inte om det betyder något men har läst om flera som haft 3 streck varav två svaga (svagare än mina) och fått "inte gravid" som efter ett par dagar fått gravid i displayen. Väldigt intressant. 

CA5 håller tummarna att du får ett fint plus imorn kompisen blödde tom klumpar men gjorde vul i v 6 och allt var bra. Hon är nu i v 14. Vanligt att blöda!

• MissKaos

BIM på mån, el tis osaker pga tidsforskjutn. Neg idag. Nytt test senare i veckan. Imorgon elefanttreeking. Tors snorkelutflykt till surinisland, heldag. Fredag sola, båda och packa lördag hem... känner att jag gärna hade stannat här till måndag. Jobba känns avlägset nu. Paradiset är detta! Kommer nog inte i byxorna när vi kommer hem. Lever gott här öl och goda efterratter varje dag! Massa massager. Orkar inte tanka pa att det kan minska. chaserna att i preggo..

Floppan- välkommen tbx när det känns bra!

Svar på tråden Solstrålarna