Inlägg från: Sanna890 |Visa alla inlägg
  • Sanna890

Solstrålarna

Men va hemskt det verkar ni som vart med på sidan länge :p vad kan andra göra? Se ner på någons utseende lr vad? Förstår inte riktigt vad ni menar?:p

• Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:17:52 följande:
    Nä men om man aktivt skriver i trådar med känsliga ämnen så blir stämningen hetsk och rena kränkningar förekommer. Har aldrig blivit retad för mitt utseende Men vill vara anonym eftersom det blev som det blev med min kollega. Vi hade olika åsikter om feminism, jag är inte mkt för genus och hen. Vi tjafsade och det var flera mot mig. Så var det i många trådar. FL är känt för att vara ett mkt tufft forum med mkt vuxenmobbing och jag vill gärna skydda min familj.

Jaha,då förstår jag :) men jag skriver mest bara här :) är inte så mkt för sånna diskussioner då alla tkr olika vilket är sj klart i min värld :) fast skulle ju va lite tråkigt om fel människa såg att vi försöker få barn, då endast familjen vet :) men det får jag ta :)
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:21:43 följande:
    Har 39,2C feber... Har haft feber till och från sedan i lördags. Är inte förkyld. Nojjade så idag gick jag till läkaren. Har virusinfektion med ont i ögon och muskler samt febertoppar som kommer och går. Är tydligen något som går just nu. Känner mig så jävla deppig för jag har presis tillfrisknat från lunginflammation och bihåleinflmation. 15 dagars penicillinkur. Känner mig som en värdelös mamma och sambo som inte orkar något alls bara ligga och sova eller kolla på tv. Fy fan vi som är långlediga. Vi har gjort mkt saker ändå men jag har dåligt samvete!

Jag var oxå till läkarn idag då jag haft feber i 16 dagar, men fick inga svar, bara att det var ett virus troligast.. Hoppas vi tillfrisknar snart :D krya på dig :)
  • Sanna890
    MissKaos skrev 2013-01-02 17:32:01 följande:
    Ovan: Sommaren 2011. Är mig nog mer lik där!

Sötsnöret badade massor!

Mysig bild på er :)
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:38:51 följande:
    Å fy fan. Jag lipar när jag haft feber i 4 dagar Hatar att ha feber. Får du frossa med febertoppar? Jag hade 38C igår imorse 37,4C och efter frossa i 3 timmar har jag 39,2C. Har huvudvärk och ont i ögonen. Värk i ryggen! Hur är det för dig?

Men huvva ligen, lät inge vidare! Hoppas du blir bättre snart! Jag har bara feber, mer på kvällen, mindre på morgonen. Anstränger jag mig blir den högre, blir trött och slut. Hoppas det ger sig snart.. Dock har vi otroligt tungt på jobbet just nu, så att ta det lugnt blir svårt..
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 21:30:40 följande:
    Har också lägre på morgonen. Fast idag började frossan redan kl 13. Låg med vadderade byxor, strumpor, t-shirt, luvtröja under ett duntäcke och ett överkast och skakade i 3 timmar. Helt fucked up! Fattar inte hur du orkar jobba!!! Jag är helt utslagen. Ska du inte sjukskriva dig och vila upp dig?

Lät verkligen Inge roligt! Hoppas du blir frisk snart! Tog dom några prover på dig när du va iväg? Mig kolla kolla dom inte ens en snabb sänka på, mkt märkligt.. Näe, jag kmr gå och jobba, var sjukskriven två veckor i december pga en "vanlig" förkylning, var helt off i flera dagar. Och nu det här. I vanliga fall är jag väldigt sällan sjuk, men nu verkar man åka på allt :p bara att invänta vinterkräksjukan nu då ;) skämt å sido ;p Finns tyvärr inte heller någon personal att ta in på mitt jobb, bara att kämpa på, försöka ta det lite lugnt :) är du sjukskriven nu?
  • Sanna890

Den här månaden har vi köpt cb digitala äglossningstest, dyrt men då vet man iaf säkert:p blir andra försöket nu sen ma:t. Sista månaden vi tänker köra med tester, blir det inte nu låter vi allt bara vara, har sex när vi känner för det, så får det bli när blir :) orkar i den här stressen som blir med test hit och dit..

• Sanna890

Min sambo frågar varje dag om det inte är dags för "ligg veckan" snart, han tyckte det var väldigt bra förra månaden ;) haha, inte behöva kämpa nåt för att få till det ;) haha.

• Sanna890

Idag åker vi till IKEA :) bor man i Norrland gäller det att planera sånna resor ;) 20 mil enkel väg :) blir mysigt att kolla lite saker till kommande barnrummet :) hoppas ni får en fin dag allihopa :)

• Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-06 13:29:13 följande:
    Har inget att göra idag, så uppdaterade listan och organiserade den lite. 3barnsmamma84, kan du inte lägga in den i "ts-inlägget" eller vad det kallas? :)

ÄL LISTA

10/1 - Soffan

12/1 - Floppan2008

13/1 - CA5 

16/1 - görabebis

16/1 - Pommac 

BIM LISTA

24/1 - Soffan   

27/1- Floppan2008

28/1 - CA5

26-30/1 - Pommac 

30/1 - görabebis

MissKaos,Tenshi och 3barnsmamma84 när har ni er nästa äl och bim?

Jag har äl 10/1 och bim 24/1 :)
Svar på tråden Solstrålarna