Inlägg från: Sanna890 |Visa alla inlägg
  • Sanna890

Solstrålarna

Bim idag, negativt. Bara att invänta mensen och ta nya tag. Lycka till ni andra.

• Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-24 10:10:13 följande:
    Nej Ledsen! Känner du att mensen är på g då?

Mm :/ känns så hopplöst! Fast jag kanske inte ska säga så mkt då det bara är andra försöket efter ma:t.. Flera av er har ju försökt längre än så ..

Känner inte att mensen är på g just nu, men det kmr nog idag lr imorn..

Hur går det för det andra? När har ni bim?
  • Sanna890

Jag tänker att det betyder otur att prata om det innan jag kollat igen, men när jag kollade på mitt test efter en stund imorse, efter att jag skrev här, så såg jag nånting! Testerna innan har varit totalt negativa! Men idag fans där ett väldigt väldigt svagt streck, om det var spök lr positivt vet jag inte, får se imorn vad det visar. Hoppas av hela mitt hjärta!!!!

• Sanna890

Jag har inte provat att ta bild :p ska prova igen imorn på morgon urin :) jag misstänkte vid äl att den var två dagar senare än vad kalendern visade, i så fall har jag bim på lördag.. Jaja, vi får se helt enkelt :) ingen mens än så länge iaf. Hoppas!

• Sanna890

Var bara tvungen att titta ett test igen nu nyss! Fick samma streck IGEN! Kan det här verkligen betyda att jag är gravid igen?! Vågar inte hoppas förns jag kollat ett digitalt, men det verkar ju faktiskt lovande, samtidigt som jag är rädd att bli besviken.. Tänker kliva upp tidigt imorn och springa på affären och köpa ett digitalt!:D håll tummar och tår allt som går!:D

• Sanna890

Sambon ser oxå strecket! Svagt men vi ser det! Längtar tills imorn när jag får testa ett digitalt!:D

• Sanna890

Jag är gravid :D 4+1 idag :) fick ett stort fint plus på digitalt cb :D hoppas och ber att det håller sig den här gången! Ska be om ett tidigt ul så jag får se att det verkligen finns nåt där inne, hade en ofostrig grav i somras, och det vill jag inte vara med om igen! Hoppas att fler plussar!!

• Sanna890
    görabebis skrev 2013-01-25 13:09:02 följande:
    Jätte stort grattis till er båda Sanna o Floppan!!!

Tack!:)
Svar på tråden Solstrålarna