Inlägg från: Sanna890 |Visa alla inlägg
  • Sanna890

Solstrålarna

babylängtan20 skrev 2013-01-07 10:37:45 följande:
    Hur ofta har ni sex? Vi hade sex från mensens sista dag tills 2-3 dagar efter äl ich sambon käkade också tilskott sen slutafe jg röka och bad honom trappa ned til 5 per dag sen vips på ,5e försket tog det dig :) ge inte upp tjejer!

vi har sex varje dag hela veckan kring äl :) har äl på tors enligt app, började ha sex igår och håller på till söndag, dock uppehåll lörd då jag åker bort över helgen :)
  • Sanna890
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 13:14:19 följande:
    Här är huset vi ska flytta till om bara 1 månad

Roligt med hus :)
  • Sanna890

idag börjar mina test med cb digitala (äl-test). blir så orolig över att äl ska utebli, vet inte vart jag fått det ifrån, men fått för mig det iaf.. äl ska vara på torsdag enligt kalendern, brukar alltid stämma, så hoppas allt funkar som det ska denna månad oxå.

• Sanna890

jaha, det viste jag inte.. inget att oroa sig för då.. bestämde mig för idag att sluta med test stickor. det får bli om det blir, orkar inte pressen. blir det inge denna månad kmr jag inte heller att vara med i någon grupp här , inte i någon app på telefonen heller, utan bara leva som vanligt, utan massa jämförelser, jag vet att jag kan bli gravid, det är huvudsaken :)

• Sanna890
    Soffan skrev 2013-01-08 14:21:46 följande:
    Ja det låter som en bra idé.  jag skall göra något liknande efter den här månaden, jag blev ju gravid men fick missfall i November.. Ska köpa mig ett träningskort och fokusera på något annat ett tag om det inte blir ett plus nu.

Ja, tror man måste släppa innan man blir knäpp :p haha:p träning är en bra grej :) kroppen blir dessutom lättare gravid om man äter rätt och motionerar :)
  • Sanna890
    MissKaos skrev 2013-01-09 18:04:47 följande:
    Grattis! Hoppas på resultat (och då  inte bra kladdiga trosor i flera dagar...)Have fun!

Så fort mensen är över blir det samma här.

JAg blev väldigt sugen av pergon sist..

Haha, hoppas hoppas ;)
  • Sanna890

Äl idag enligt kalendern, men jag känner ingenting.. Tror jag tänker för mkt på det. Vi har haft sex 5 dagar i rad, men nu blir det inget mer denna gång då jag åker till Gävle i helgen, men det gör inget, blev det nåt så blev det :)

• Sanna890

Idag börjar ett nytt "äventyr/utmaning" för oss som förhoppningsvis får oss att släppa bebistankarna en stund och slappna av lite på den fronten :) en ny jour placering kmr flytta in hos oss under den här veckan, vi ska på möte idag och få lite info :)

Hoppas ni alla får en bra dag :)

Svar på tråden Solstrålarna