• Anonym (hårig)

Hårig rumpa, hjälp!

Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha. 
    Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre?
    Blir det mer om man klipper?
    jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 

• Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!
  • Anonym (hårig)

ser att några har läst, uppenbarligen ingen med hårig rumpa
    Är jag ensam? hehe 

• Anonym

Tänkte du runt analen? Jag har hår där. Har funderat på om det går att låsta bort.

Jag törs inte raka eller klippa, det blir troligtvis bara mer och grövre hår. :/

• Anonym (hårig)

Ja precis, men tycker det lixom är emellan skinkorna oxå och inte bara runt själva analen...

• Anonym

Använda laser för att ta bort dem menade jag. *

• Anonym

Hmm jag skulle nog ringa en klinik och rådfråga om de går att ta bort :) jag kommer nog att göra det efter att jag tagit hand om några andra områden.

• Anonym (hårig)

Då är jag inte ensam om att ha hår mellan skinkorna då med andra ord! phjue!

• Anonym (Fläta det kanske)

Hehe, jag har också hår i gumpen och har haft sen jag fick könshår typ..
    Tycker det känns så snuskigt att ha hår där så jag rakar det nuförtiden.
    Gick och vaxade hela underlivet runt om för några år sen, men sen blev det för dyrt och bökigt så nu rakar jag bara baktill och trimmar lite fram.

Det är inget ovanligt, det är bara kroppens sätt att få in lite luft. Man blir ju vanligtvis svettig mellan skinkorna och när vi utvecklades till den kroppsformen vi fortfarande har idag så var ju hygienen på en betydligt sämre nivå, så man är nog utrustad med hår där lite pga infektionsrisken också. 

• Anonym (hårig)

Ja nu kommer jag ju tänka på det här jämt... och speciellt när man ska vara intim med maken.... hmmm. usch så fuskigt att det är kvinnan i förhållandet som har hår mellan skinkorna, brukar ju vara tvärtom! hehe

• Anonym (Fläta det kanske)
    Anonym (hårig) skrev 2012-12-28 12:26:48 följande:
    Ja nu kommer jag ju tänka på det här jämt... och speciellt när man ska vara intim med maken.... hmmm. usch så fuskigt att det är kvinnan i förhållandet som har hår mellan skinkorna, brukar ju vara tvärtom! hehe
    Haha, ja jag vet hur du känner dig. ;)

Hade ihop det med en kille för några år sen som fan knappt hade hår annat än på huvudet! Jag som sällan har ork att raka benen bara kände mig grov som tusan. XD

Nu har jag som tur är en kille som är luden där karlar ska vara! ;P 
  • Anonym (Hårig röv)

Japp, jag är också hårig. Är kanske egentligen inte lika hårig som man själv tror att man är. Men känner man sig så hårig så vill man ju ta bort det och det gör jag. Jag rakar bort det, både mellan skinkorna och kring analöppningen. Är man bara försiktig är det nemas problemas, det gäller bara att sitta eller ligga rätt och använda spegel :P Men jag tycker inte det blir grövre när det växer ut, det känns knappt.

Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!