• Anonym (hårig)

Hårig rumpa, hjälp!

Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha. 
    Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre?
    Blir det mer om man klipper?
    jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 

• Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!
  • Anonym

Har inte haft nåt förut,men under graviditeten började det växa lite hår i röven,men tack och lov så försvann dom efter nåt år igen.
    Konstigt, konstigt......
    Fick även lite uppåt naveln som också försvann. Så nu börjar det på  normalt ställe och slutar strax innan mellanväggen igen:)

• Anonym (oluden)
    Anonym (luden) skrev 2013-01-11 15:10:51 följande:
    haha oj jäklar. Jag som trodde det mer eller mindre var normalt att alla hade hår där. Visste faktiskt inte att det fanns dom utan. Man lär sig nåt nytt varje da.

Skämtar du??
    Trodde du inte det fanns kvinnor utan hår runt anus.
    Har inte ett enda strå där och tror inta att det är helt ovanligt.
  • Anonym (luden)
    Anonym (oluden) skrev 2013-02-04 15:58:08 följande:

Skämtar du??
    Trodde du inte det fanns kvinnor utan hår runt anus.
    Har inte ett enda strå där och tror inta att det är helt ovanligt.
    Haha nej, skämtar inte alls. 
    Alltid lär man sig något nytt  :).

MÅste vara skönt att slippa raka därbak. 

• Anonym (Håret)

Jag har inte speciellt mycket kroppsbehåring, men just i häcken får jag ganska långa äckliga strån som jag rakar bort så fort jag känner det i duschen.

• Anonym (oluden)
    Anonym (luden) skrev 2013-02-04 19:06:52 följande:
    Haha nej, skämtar inte alls. 
    Alltid lär man sig något nytt  :).

MÅste vara skönt att slippa raka därbak. 

Ja det är ju synd att klaga:)

Har ju passerat 40 år,så det ska väl inte behöva börja växa nåt nu hoppas jag;)

Men det finns ju viktigare saker att oroa sig för.......   
  • Anonym
    Anonym (r) skrev 2012-12-29 20:14:25 följande:
    Det blir inte grövre. Det kan kännas grövre eftersom hårstråna är "blunt" precis när de växer ut (om man har rakat), men varken fler eller grövre blir det! Låter man det växa ut någon halv cm känns det som vanligt igen. Så raka på! Däremot kan jag tycka att det blir väldigt obehagligt när man har rakat skinkorna. Håret är där för att se till att det kommer in lite luft, utan håret blir det lätt svettigt och att fisa är inte kul, ALLS.
    Den här killen förklarar det bra: www.poopreport.com/Techniques/misadventures_b...
    Hahaha, jo, jag känner igen det där lite. Trimmar lite slarvigt med rakhyveln ibland, men några gånger har jag varit riktigt noggrann. Isch, det resulterade i en vidrig känsla av svettdroppar som rann ner mellan skinkorna så fort jag blev lite varm och skinkor som kändes ihopklibbade. Urk blurk, sedan dess blir det lite snabb-svisch med hyveln bara.
  • Anonym
    Anonym (hårig) skrev 2012-12-28 11:34:44 följande:
    Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha. 
    Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre?
    jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 
    Blev det från ingenting till mycket eller hade du lite förut?
    Jag hade ingenting i rumpan förut men har fått några fjun vid analen. Tror nog det det är helt normalt.
  • Anonym (op-ad)

Jag visste inte att jag hade lite hår runt analen fram till för någon månad sen men efter en operation eller kanske ska kalla det ingrepp där man gick i genom analen (jag var sövd) så visade det sig att jag hade blivit bjuden på en rakning  
    Märkte det först efter några dagar när det var dags att gå på toa för första gången efter ingreppet. Otroligt lätt att torka rent Nu har det väl vuxit ut igen men det har inte blivit stickigt eller kliat något av det. Jag har inga planer på att börja raka eller vaxa där igen, får räcka med den gången som landstinget bjöd på det

• Anonym (Korea)

Vanligt eller ej vet jag inte . Jag har lite hår på kroppen och inget ens i närheten av rumpan.

• Anonym (Nope)

Nej som tur är har jag inget hår i rumpan. Men däremot en cm därifrån börjar det växa. Om det är vanligt eller ej vet jag inte,har inte studerat andras analer så noga;)

• firecat

Jag fick också lite hår vid analen sen jag passerat 30.
    Men har det kommit mängder på kort tid eller rör det sig om några strån.
    Har själv bara nåt enstaka strå som jag tar med hyveln,Har aldrig klippt eftersom dom är så få.
    Kan väl inte tänka mig att det blir mer om man klipper.Men om det blivit en rejäl buske där kan det ju antagligen bli lite irriterat av rakning.     
  • Anonym (Nope)

Tror inte att det är speciellt vanligt, men det förekommer säkert.

• Anonym (oluden)

Vet inte om det är vanligt eller inte. Är väl inget man pratar om i allmänhet, men kan väl tänka mig att det inte är helt ovanligt.

• Anonym (Nope)

Har läst lite svar i tråden. Jag trodde faktiskt inte kvinnor hade hår i stjärten. Man lär sig nåt nytt varje dag.

• Anonym (Nope)
    Oh my! Jag har just sett att jag har fått hårig rumpa, ja alltså inte på rumpan, utan i. Jag är hårigare än min man, som för övrigt inte verkar ha ett hårstrå i rumpan, haha.  Jag har aldrig haft hår där tidigare, fattar inte vad som har hänt... jag vill ju inte börja raka där, då lär det ju bara bli värre? Blir det mer om man klipper? jeeesuuus, detta var ingen rolig upptäckt.... Är det vanligt att kvinnor får hår där? 

Är det en mycket det rör sig om eller bara några strån? Om det bara är några fjun kan det väl inte vara några problem att ta bort;)
  • Anonym (c)

alla människor har hår i röven, kvinna som man !

• Anonym (Korea)

[quote=75055721][quote-nick]Anonym (c) skrev 2015-03-23 21:49:15 följande:[/quote-nick]

alla människor har hår i röven, kvinna som man !

[/

Nej så är det inte... Jag har inte ett enda strå där. Det slutar växa efter drygt halva slidmynningen. Sen att man med mikroskop kan se hår överallt på kroppen är en annan sak.

Jag har lika lite hår i rumpan som på knäskålen. D.v.s. Inget....

• Anonym (Raka)

Vaxa eller raka eller kör med laser
  • Limhirt

Enligt min man är det sexigt med hår i rumpan. Jag har massor. Plus att doft och smak blir godare. RAKA INTE. 7-8 år senare....

Svar på tråden Hårig rumpa, hjälp!