Gbp operation!! ?
Okej vad skönt att höra :) de värsta jag vet är att höra de som ångrar sig, känns så hemskt... Aha okej, ja tur man kan ha roligt utan alkohol :) inte värt att få en jäkla baksmälla! :p
Oj blev 3 st......
[quote=68708284][quote-nick]MiaIa 90 skrev 2013-02-07 12:30:53 följande:
Hur har de gått för dig?? :) minns du skrev för ett tag sen att de va snart dags.
Såååå ja va längesen jag skrev nu :D opererades 3 april och är de bästa som hänt mig, åtminstone än så länge.
gått ner totalt 27 kilo och rör mig mycket bättre nu, har ändrat mina vanor till de bättre och hoppas att inom 1 år ska de sitta som smäck =)
Tack för alla svar jag fick här inne.
Hejsan igen alla sötnosar :D har aldrig mått bättre måste jag säga.
Har gått ner 45 kg och är snart nere på härliga 70 talet, har inte fått några komplikationer "peppar peppar" och denna operationen är de bästa som ngnsin hänt mig.
Har dessutom lämnat min sambo, känner att jag förtjänar bättre och har börjat få mer respekt för mig själv, är en helt annorlunda människa och är knappt hemma för har helt plötsligt börjat att älska vara ute :D kunde inte varit mer nöjd, även om de innbär att jag inte kan äta allt som alla andra kan. Men de skadar inte mig, har valt en annan livsstil och är väldigt nöjd.
Till svar ovan så fick jag från läkarbesök på vc till op ca 1 år tog de så de går rätt snabbt här nere i skåne.
Mvh Emily Larsson
Nu blir det ännu ett inlägg några månader senare =)
Fortfarande lika nöjd om inte ännu mer nöjd.. Tränar 6 dagar i veckan och börjat få en riktigt awsome kropp. Muskler som jag aldrig trodde jag haft börjar komma fram och gått ner 53 kg :O fattar ni!!! Helt otroligt hehe väger idag 73 kg och älskar mitt liv!. Har människor omkring mig som jag älskar och fattas bara en man men de kommer snart hihi ;) barn biten har jag fått skjuta framåt men de gör inte mig något för tillfället, jobb o träning tar upp all min fritid och trodde inte de va möjligt att må så här bra.. om ca 5 veckor är de 1 års kontroll för min del. Helt otrlligt att de snart gått 1 år sen jag gjorde de.. Blir rörd..
Puss på er <3