• Anonym

Vad sårade er mest?

Att jag behövde gå genom en abort innan vi avslutade. Att han kunde ha sex utan skydd utan att tala om att han ABSOLUT inte ville har barn. Onödigt.....Sårade. På alla sätt.

• Anonym

det som sårade mig, är att han bara gav upp. jag har ptsd, och lider av det. han orkade inte.
    så eg har jag nog sårat mig själv värst... 

• Anonym

Att det endast tog honom 2 veckor att börja ha sex med andra... Bevis på att vårt 10-åriga förhållande med 2 barn inte betydde mer för honom. Vi hade inte ens lämnat in skiljsmässe papperna än...

• Anonym
    tillivanilli skrev 2013-01-21 10:46:08 följande:
    Det här försöker jag förstå. Mitt ex är nämligen ledsen och arg över samma sak. Jag ser det som så att man separerar ju inte när det är på topp. Därför har iallafall jag gått vidare för länge sedan även om det rent tekniskt är i förra veckan det skedde. Och skilsmässopapper är kust ett papper och för mig har de inget symboliskt värde alls. I den stund som någon säger att det är över ÄR det över och ju helt normalt att man vill ha sex kroppskontakt kärlek och trevligt på alla sätt med någon annan. Jag FATTAR inte hur det kan vara sårande. Jag skulle bli glad om mitt ex kunde känna lycka med någon annan nu eftersom jag faktiskt älskar honom som vän. Hur kan du få sex med någon annan att vara samma sak som att era tio år och två barn inte betyder något?

Jag förstår hur du tänker, det är så han tänker också. Men jag kan ju bara utgå ifrån mig själv. JAG hade inte kunnat "glömma" allt och ha sex med någon annan så kort tid efter seperationen. Det sårar mig för att jag är så himla ledsen eftersom det tog slut och hans beteende får mig att känna att han bara "längtat" efter att bli fri och få sexa runt. Jag hade hellre sett att han sörjer istället.
  • Anonym

Det som sårar mih mest (i denna stund) är att jag skrev till mitt ex igår att jag inte klarar av att förlåta honom för allt han gjort och mycket mer. Att han inte ens svarar mig på det, han bryr sig liksom inte. Han har varit så fruktansvärd! Berättat mina hemligheter, talat om min adress för folk, varit otrogen ja you name it. Fast i skrivandets stund kom jag på något som sårar mig ännu mer, - att jag förlorat självrespekten o kontrollen över mig själv pga en annan människa!

• Anonym

Vet du vad som fick mig att gå vidare? Jag valde att se d så att mitt ex har sina anledningar uppenbart att bete sig illa mot mig. Feet ligger gos honom, inte mig. Jag valde att acceptera att han sårat mej och med det lärde jag mig att finna min självrespekt och kunde släppa taget om honom. Jag önskade ha lycka och nu är jag lycklig igen. Lärt mig att jag nåstr fortsätta bygga på mig själv och ta reda på varför jag lät någon såra mig så. Ska börja arbeta på djupet nu! Men i och med att jag vaöt att acceptra så valde jag att förlåta och gå vidare! Nu ska jag bara se till att inte utsätta mig för mer destruktivta relationer och handlingar. Hoppas mitt råd hjälp lite kram

Anonym (kulla) skrev 2013-02-04 21:17:12 följande:
    Det som sårar mig mest är att han, efter otaliga löften om att det är slut på alla lögner, fortsatt ljuga. Om och om igen. Och att han öppnat sig för en kvinnlig arbetskamrat, och utelämnat mig, berättat om det mest intima oss emellan! Fy så kränkt och förnedrad jag känner mig! Och när detta uppdagades, så visade han ånger och sa också att han ångrade sig djupt, att det är mig han vill vara tillsammans med! Och så har de ändå fortsatt sin "relation"! Hur kan man göra så, hur kan man medvetet vilja göra någon så illa? Och jag då, svag som jag är, förnedrar mig ännu mer genom att be honom älska mig! Trots att han egentligen är ett svin, jag borde be honom fara åt helvete! Svårt är det!!

• Anonym

Jadu mitt senaste ex har sårat mig enormt och vårt förhållande verkar ju bara ha varit en stor jävla bluff.... :(

• Anonym
    Anonym (hmmm) skrev 2013-01-21 12:43:10 följande:
    Jag är faktiskt mest sårad över hur jag betedde mig, och att jag aldrig gav honom en ärlig chans fastän han försökte så mycket. Sen hade det antagligen tatt slut ändå, vi var för olika helt enkelt, men jag kunde skött det snyggare helt enkelt. Med min ex sambo däremot så är jg mest sårad för att han inte förstår hur fel han gjort mot mig och vilken bra flickvän jag var till honom. Jag har alltid trott att han innerst inne förstår att han behandlar/behandlat mig som skit, bara att han inte vill erkänna det för det är lättare att vara arg på mig än sig själv, men han insett nu att han inte förstår alls, han tycker verklige att han inte gjort fel, det sårar mig som fan, för det hade varit lättare att komma över all taan gjort mot mig om jag iallafall visste att han mådde dåligt över det och insåg vad han förlorat, men istället så blir jag sedd som den som förstört allt för jag väljer att göra slut på grund av hans beteende, jag är sårad för att han inte kan ta nåt eget ansvar för allt beror antingen på att jag är knäpp i huvudet och vill träffa andra killar eller på att jag lyssnar för mycket på min familj och mina vänner, det sårar mig att han bagatelliserar all than gjort så och att han underskattar min förmåga att tänka själv så mycket så att han faktiskt tror att jag låter andra bestämma över mitt liv  

Det där låter ju som mitt senaste ex. Det var han som var otrogen och sabbade förhållandet och försökte lägga all skuld på mig.
  • Anonym
    Anonym (.) skrev 2013-02-04 23:23:44 följande:
    Under våra 2 år tillsammans bodde han hela tiden med hans ex för att han inte hade pengar köpa egen lägenhet, ville inte flytta till hyres som är för dyra eller för långt bort, vägrade flytta till en andra hand för att han ville ha "tryggheten". Han hade aldrig sovit över hos mig en enda gång. Vi spenderade några timmar efter jobbet, sen var han tvungen gå hem för att han måste jobba och spela på sin dator sa han. På helgerna brukade vi inte träffas heller. Jag kommer inte ihåg en enda gång jag ringt honom, att han svarat. Han brukade skratta åt det o sa att han svarar aldrig när folk ringer, men när jag var med honom och telefon ringer, ja då svarar han iaf. Av nån konstig anledning övertygade han mig efter en tid att det verkligen var över med hans ex, iom vi hade konstant kontakt via chat när han är hemma. Så när skulle han haft tid med exet? alltså verkligen från stunden vi vaknade chattade vi tills vi la oss. Jag är arg på mig själv att jag stod ut så länge. Hur kunde jag låta nån behandla mig som han gjorde! Jag hade aldrig känt mig så ensam som när jag var ihop med denna idiot. Jag var helt emotionellt utsvulten efter det förhållandet, plus att självförtroendet var på botten.. Just det ja, kom på han sexchatta med 2 andra brudar oxå. Vilken idiot jag är! :)

Låter som mitt mitt jävla ex!
  • Anonym
    Anonym (.) skrev 2013-02-04 23:23:44 följande:
    Under våra 2 år tillsammans bodde han hela tiden med hans ex för att han inte hade pengar köpa egen lägenhet, ville inte flytta till hyres som är för dyra eller för långt bort, vägrade flytta till en andra hand för att han ville ha "tryggheten".

Han hade aldrig sovit över hos mig en enda gång. Vi spenderade några timmar efter jobbet, sen var han tvungen gå hem för att han måste jobba och spela på sin dator sa han. På helgerna brukade vi inte träffas heller.

Jag kommer inte ihåg en enda gång jag ringt honom, att han svarat. Han brukade skratta åt det o sa att han svarar aldrig när folk ringer, men när jag var med honom och telefon ringer, ja då svarar han iaf.

Av nån konstig anledning övertygade han mig efter en tid att det verkligen var över med hans ex, iom vi hade konstant kontakt via chat när han är hemma. Så när skulle han haft tid med exet? alltså verkligen från stunden vi vaknade chattade vi tills vi la oss.

Jag är arg på mig själv att jag stod ut så länge. Hur kunde jag låta nån behandla mig som han gjorde! Jag hade aldrig känt mig så ensam som när jag var ihop med denna idiot. Jag var helt emotionellt utsvulten efter det förhållandet, plus att självförtroendet var på botten..

Just det ja, kom på han sexchatta med 2 andra brudar oxå. Vilken idiot jag är! :)
    ihop..du var hans älskarinna hans andra kvinna, på sidan av hans förhållande. Inser du inte det?
    Det måste du gör för din egen skull, så du inte råkar ut för liknande svin i framtiden.
    Som sagt, för din egen skull...
Svar på tråden Vad sårade er mest?