Vad sårade er mest?
Att jag behövde gå genom en abort innan vi avslutade. Att han kunde ha sex utan skydd utan att tala om att han ABSOLUT inte ville har barn. Onödigt.....Sårade. På alla sätt.
Att jag behövde gå genom en abort innan vi avslutade. Att han kunde ha sex utan skydd utan att tala om att han ABSOLUT inte ville har barn. Onödigt.....Sårade. På alla sätt.
det som sårade mig, är att han bara gav upp. jag har ptsd, och lider av det. han orkade inte.
så eg har jag nog sårat mig själv värst...
Att det endast tog honom 2 veckor att börja ha sex med andra... Bevis på att vårt 10-åriga förhållande med 2 barn inte betydde mer för honom. Vi hade inte ens lämnat in skiljsmässe papperna än...
Det som sårar mih mest (i denna stund) är att jag skrev till mitt ex igår att jag inte klarar av att förlåta honom för allt han gjort och mycket mer. Att han inte ens svarar mig på det, han bryr sig liksom inte. Han har varit så fruktansvärd! Berättat mina hemligheter, talat om min adress för folk, varit otrogen ja you name it. Fast i skrivandets stund kom jag på något som sårar mig ännu mer, - att jag förlorat självrespekten o kontrollen över mig själv pga en annan människa!
Vet du vad som fick mig att gå vidare? Jag valde att se d så att mitt ex har sina anledningar uppenbart att bete sig illa mot mig. Feet ligger gos honom, inte mig. Jag valde att acceptera att han sårat mej och med det lärde jag mig att finna min självrespekt och kunde släppa taget om honom. Jag önskade ha lycka och nu är jag lycklig igen. Lärt mig att jag nåstr fortsätta bygga på mig själv och ta reda på varför jag lät någon såra mig så. Ska börja arbeta på djupet nu! Men i och med att jag vaöt att acceptra så valde jag att förlåta och gå vidare! Nu ska jag bara se till att inte utsätta mig för mer destruktivta relationer och handlingar. Hoppas mitt råd hjälp lite kram
Jadu mitt senaste ex har sårat mig enormt och vårt förhållande verkar ju bara ha varit en stor jävla bluff.... :(