Men är det riskfritt att leka med prostatan ? Jag menar den är ju ganska viktig del av kroppen så man kanske bör ta reda på om det vekligen är så.
Jag tror att det är bra att stimulera prostatan. Någonstans har jag läst att homosexuella män har bättre prostatahälsa än heterosexuella men jag vet inte om det stämmer. Orsaken skulle vara den prostatastimulans som homosexuella får vid anala samlag. Eller med hjälpmedel. Men man ska väl vara försiktig kanske, så att det inte blir för hårt. Jag har aldrig prövat själv, men det är intressant med prostatan, alla möjligheter och problem som är förknippade med den.
För mig behövs då ingen yttre stimulans.....Kommer som bara den hela tiden tills det svartnar för ögonen och jag nästan svimmar. Och det oavsett om jag kommit flera ggr innan vid sex eller onani...
Kommer du med utlösning då eller är det bara "inre" orgasmer?
Anonym (Flickvän) skrev 2013-01-13 21:56:33 följande:
Mycket intressant att höra om era sköna stunder på egen hand! Jag köpte en Bad boy till min kille. Eftersom jag har hört att killar kan få g-punkts orgasm när man stimulerar analen. Han var väl inte jätte pigg från början att testa den, men den är ju neutral och ser inte ut som en snopp(han skulle aldrig kunna ha sex med en kille).Ett par dagar senare, när jag hade honom i munnen bad han till och med om den själv. Jag på med massor av glidmedel och förde försiktigt in den. Fan va upphetsande det var för både mej och honom!!!! Vet inte riktigt om det blev en G-punktare men har nog aldrig sätt honom så kåt!!!
Låt oss säga så här... När jag är själv, vilket jag för tllfället är.. ... Och experimentell som jag är läger jag mig på en handduk, företrädelsevis för att inte blöta ner hela golvet.... Kanske ligger och onanerar samtidigt som jag leker med en dildo i analen. Jag kommer väldigt mycket och hårt och när jag sprutat'"klart", med sperma, så fortsätter jag med dildon så att jag kommer'åt min g-punkt...efter ett tag börjar det snart droppa en oljig genomskinlig vätska som börjar rinna mer rikligt . Den produceras i prostatan....efter ett tag får jag som kramper och det'börjar spruta i stället och det är en blandning av' vätska och urin...tror jag...Alltså ingen sperma. Ibland kommer det mer vitaktig vätska ungefär som sperma. Så kan jag hålla på tills jag inte orkar mer...typ nästan svimmar för får inte luft och får ungefär samma känsla som en kvinna som blir fistad och kommer i fontäner....nästan krystar fram sin orgasm gång efter gång.... Så är det för mig iaf.....
Det låter ju jättehäftigt. Undrar hur många män som har upplevt detta.
Låt oss säga så här... När jag är själv, vilket jag för tllfället är.. ... Och experimentell som jag är läger jag mig på en handduk, företrädelsevis för att inte blöta ner hela golvet.... Kanske ligger och onanerar samtidigt som jag leker med en dildo i analen. Jag kommer väldigt mycket och hårt och när jag sprutat'"klart", med sperma, så fortsätter jag med dildon så att jag kommer'åt min g-punkt...efter ett tag börjar det snart droppa en oljig genomskinlig vätska som börjar rinna mer rikligt . Den produceras i prostatan....efter ett tag får jag som kramper och det'börjar spruta i stället och det är en blandning av' vätska och urin...tror jag...Alltså ingen sperma. Ibland kommer det mer vitaktig vätska ungefär som sperma. Så kan jag hålla på tills jag inte orkar mer...typ nästan svimmar för får inte luft och får ungefär samma känsla som en kvinna som blir fistad och kommer i fontäner....nästan krystar fram sin orgasm gång efter gång.... Så är det för mig iaf.....
Dildo skriver du. Betyder det att det inte är någon vibrator utan bara en "stav"? Hur många här som stimulerar prostatan gör det med vibrator och hur många med hjälpmedel som inte vibrerar?