Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Vilken Prostatavibrator?

Banjo Boy skrev 2013-01-21 17:59:21 följande:
    dildo med vibrator gillar jag

Testat också utan vibrator?
  • Anonym (Nyfiken)
    Banjo Boy skrev 2013-01-22 12:13:46 följande:
    Mmmm.....det har jag Skrattande
    Har tom använt en gurka, men det var inte något vidare 
    Men menar du att allt utan vibrator har varit ganska dåligt?
  • Anonym (Nyfiken)
    Banjo Boy skrev 2013-01-22 18:41:08 följande:
    Ja, det är bäst med vibrator.
    Om jag var singel så skulle jag vilja testa att få bli påsatt av en riktig mans kuk Tungan ute
    Fast där finns å andra sidan ingen vibrator. Man tänker sig att en dildo utan vibrator bäst motsvarar det "riktiga". Att du vill testa en man, betyder det att du har haft homosexuella dragningar tidigare, eller är det stimulerandet av prostatan som har väckt detta intresse?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-23 21:20:42 följande:
    Skrattandejag föredrar utan vibrator helt klart bäst.
    Vad är bättre med dem?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille22år) skrev 2013-01-23 22:12:42 följande:
    Jag föredrar vibrator helt klart, det är underbart
    Men du verkade ju inte så nöjd enligt ett tidigare inlägg. Har det börjat gå bättre nu då?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille22år) skrev 2013-01-24 14:29:10 följande:
    nya leksaker  SkämsSkrattande
    Förklara mera vad som är bra och inte.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille22år) skrev 2013-01-24 14:47:02 följande:
    Vibratorn kommer åt prostatan inne i analen, resten har "Vågad" beskrivit väldigt bra.
    Finns ingenting som inte är bra tror jag.
    Ok. Hoppas du kan få lika sköna orgasmer som han.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille22år) skrev 2013-01-24 15:11:31 följande:
    Inte riktigt fontänorgasmer men dom räcker till och blir över om man säger så!
    Häftigt. Det känns lockande att testa, men vet inte ännu om jag ska ta steget.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-24 20:06:51 följande:

då känner jag mycket bättre när jag är rätt enklare tycker jag. o så är det ju lite mer likt nå annat.
    Men får du inte jobba på en hel del då för att få orgam med dildo utan vibrator, eller hur mycket stimulans behövs det egentligen?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:46:02 följande:
    nä brukar väl ta max 5 min innan man känner att det är dags. men det kan ju vara skönt att dra ut lite på det åxå.

jag kommer lättast om jag rider den men även om jag ligger på rygg typ missonären går jättebra.
    Kör du själv då eller med partner?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:52:38 följande:

blir själv är singel just nu
    Hur stimulerar du prostatan bäst, långsamma eller snabba rörelser, försitkiga eller kraftfulla stötar?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 13:58:58 följande:

långsamma o mjuka rörelser brukar funka bäst. men har man hållit på o njutit länge så går det ju lite vildare till.
    Kan du få flera orgasmer? Med eller utan utlösning? Känner du aldrig att prostatan får sig för mycket på något vis? Vad tål den? Kan den ta skada? Jag har känt min tre gånger, en gång verkade den lite mjukare och större, de andra gångerna lite mindre och hårdare,
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 14:05:21 följande:

jag kan komma flera ggr kuken slaknar lite i mellan men det är inga större problem. har aldrig märkt att prostatan mår dåligt på nå sätt. brukar göra det några ggr i veckan iaf. o har gjort det i drygt ett år nu.

Jag frågar mycket nu, men det är bra att att höra lite synpunkter från erfarna innan jag bestämmer mig om jag ska testa eller inte.
    Har du gjort det också när du varit i par? Hur tror du att det skulle funka om du hade en sexuell relation? Hur gammal är du?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 14:15:10 följande:

min förra tjej använde bara fingrar men det var mysigt det med. men då kom jag inte bara av det utan behövde lite mer stimulans av kuken. jag är 32 år. skulle gärna testa det ihop med nån åxå om tillfälle ges. o prova tycker jag absolut du ska göra kan länka en bild på den jag använder om du vill

Ok, gör det.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-25 14:23:40 följande:
    www.passionofsweden.se/baksaker/jolly
    den här använder jag   o apotekets vanliga klick tycker jag funkar toppen till den.  
    Oj, man känner sig som en tonårig oskuldstjej. Vågar nog inte ta in denna...
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nexus) skrev 2013-02-06 00:05:36 följande:
    Du kan rengöra din rude boy med vanlig tvål. Jag har en bad boy, med vibrator och en nexus excel utan vibrator. Jag tycker nexus är skönare för den kommer åt mer rätt och placerar sig också rätt. Vibrationer gör inte så mycket för mig. Bad boy tycker jag är lite för stor. Nexus tycker jag sitter kvar bättre och har bättre passform. Finns nexus g-rider i silicon om du vill ha vibration och även andra från nexus.

Prostataorgasm är skönt och speciellt. Varar längre och intensivare. Jag använder leksakerna både själv och tillsammans med flickvän. Att bli avsugen och samtidigt stimulerad med en nexus är underbart!
    Varför ger inte vibrationer något? Kan du få flera prostataorgasmer i rad?
Svar på tråden Vilken Prostatavibrator?