Tråden för oss som INTE ammar...
Finns även sempers bifidus mot förstoppning på Apoteket!! Men om han verkligen är jätteförstoppad och har jätteont bör du kanske söka vård..
Finns även sempers bifidus mot förstoppning på Apoteket!! Men om han verkligen är jätteförstoppad och har jätteont bör du kanske söka vård..
Det är en ersättning, man byter ut ett eller två mål om dagen mot bifidus så avföringen ska bli mjukare.. :)
Jag ger min lilla rapsolja, en skvätt en gång om dagen. Det verkar funka (det ända av det vi testat som verkar funka på Isabelle)...
Hur ser prickarna ut? Isabelle har fått utslag/blåsor i ansikte och hals, dem är röda och torra.. Men hon skriker inte eller så, och det är inte hormonplitor.. Vi ger NAN pro och ger minifom och sempersmagdroppar
Jag har hört mycket gott om den medicinin, har en vän som bor i finland och som använde det åt sin dotter, funkade super (då hon hade kolik).. Det är typ 10gånger så bra effekt som minifom..
Ang varför dem inte har den i sverige vet jag inte, dock är vi ett sådant land som ska hatta och snåla med starka prepparat, gäller all medicin i stort sett. Sverige i ett nötskal.
Ni som testar NAN HA, minskar kräket också efter mat??
Har en fråga.
Om man blandar ersättning i kallt vatten, hur länge står det sig då färdigblandad.?
Tycker ju att det borde vara som med tetrorna? I dem blir det ju inga bakterier.
Isabelle kan äta rumstempurerad ersättning, alså inget måste att den ska vara varm. Om man har med sig färdigblandad kall ersättning i väskan när man ska ut och inte värmer den när det är dags att äta borde det ju inte göra något om hon inte äter upp allt och kunna ge henne mer av samma flaska vid ett senare tillfälle?
Tjolanta: ja nu förstår jag!! :) jag ska maila till nestle och fråga dem vad som är okej och inte! Så får vi se vad dem säger...
Vart har ni köpt vällingdoserare? Har kollat i typ alla mataffärer men inte hittat någon. Blir kanske att beställa på interner, någon som har en som dem kan rekommendera?