Inlägg från: Madeleiiiine |Visa alla inlägg
  • Madeleiiiine

Hittade en vällingdoserare på coop, men gud vad dålig den är!! Pulvret fastnar ju på kanterna som hålet inte är vid! Hur kan det komma sig att alla är sååååå nöjda med den?

• Madeleiiiine

Jag testade att "skaka den åt sidorna" men då skvalpade en del av vattnet ut! Aja, får se om jag får in snitsen!

• Madeleiiiine

Min tjej är 10v och äter 135ml varranan till var fjärde timme, hon äter väldigt oregelbundet än! Dock sover hon 21-03 innan det är matdags. Fri matning, säger även min BVC sköterska också även fast det känns som man övermatar ibland...

Jag har fått in snitsen med vällingdoseraren iaf och vattnet skvällper inte ut, den duger!

Någon här som gett sin lilla nutramigen LLG 1? Blivit ordinerade att testa för min lilla är totalförstoppad trots bifidus, lemolac och rapsolja. Sen spyr hon massor, hoppas hon blir bättre nu började blanda den med vanliga NAN idag för att vänja henne succsesivt då dem smakar riktigt illa!

• Madeleiiiine

Ettans Dinapp är för bröstmjölk
    2 ersättning
    3 välling
    Och 4an (om jag inte minns helt fel) till vatten för dem äldre.

Så stressa inte, funkar ettan bra så kör på den :)

• Madeleiiiine

Tjolanta: våran tjej var också jättehård när hon åt nan pro, talade med BVC att testa mjölkfri, nutramigen lgg lipil. Nu är hon somvanligt i magen tack och lov!

Svar på tråden Tråden för oss som INTE ammar...