• Anonym (jätte orolig mor)
    Äldre 10 Jan 12:44
    3435 visningar
    1 svar
    1
    3435

    HJÄLP AKUT

    Jag vill tacka först då jag skrivit till er innan och fått stor hjälp

    trådlänk:
    www.familjeliv.se/Forum-15-314/m67330952.html

    Nu är det så att jag behöver hjälp med ytterligare en sak, min son blir ofta så pass exalterad när han leker och stojar att han bits och slåss på både mig och sin pappa igår hände en incident först vid matbordet att vi tillrättavisade vår son med att man inte kastar maten omkring sig varpå han ger ifrån sig ett skrik och blir så arg att han börjar gråta och slår sig själv i huvudet. Jag började själv gråta när jag såg detta så jag var tvungen att avlägsna mig från rummet. Min man förstod inte varför jag gick min väg så jag förklarade att det gör ont i mig att se att vår son inte mår bra att vi kanske helt enkelt inte skall fortsätta att ta hand om honom för han verkar inte lycklig hemma hos oss. Det är så det känns när det händer sådana här saker sen en annan incident som hände senare på kvällen var att han stojade och lekte sen kom han fram till sin far och började skojbita honom i fötterna men min man tyckte inte att det var roligt så han tog upp vår son och sa till på skarpen att så gör man inte. Varpå han kastar sig framåt och huggbiter min man rätt i bröstet. Det blev inget märke men det gjorde ju självklart ont. Jag märker det att då det varit till största delen bara jag och vår son hemma så blir det lite kaos för vår son när pappa också är hemma men man tycker ju att han skall ha anpassat sig nu då min man varit hemma sen i november månad. Vad är det för fel vem vänder man sig till?

Svar på tråden HJÄLP AKUT