-
-
Svar på tråden allvarligt talat asså!
-
Pommes och ribs
Trailer trash TT skrev 2013-03-22 16:25:11 följande:Ahhh jag vill bli full och dansa på borden,bli utslängd av en snygg vakt eller nått så¨nt,avsluta kvällen på närmaste kebabhak och fuläta kebab. Men maken ska visst på spelkväll så jag får väl sitta hemma och kolla gladiatorena som är dottens favoritprogram
-
Fan va gott,skulle jag kunna äta till frukost *sitter här med en gammal macka och kaffe*MissKaos skrev 2013-03-22 20:50:11 följande:Pommes och ribs -
Mårning.
Bjur nån på kaffe?
Har nästan slut här och glömde att köpa igår.
Oplanering at it´s finest!
-
Kära dagbok eller hola
Igår kväll levde jag ett normal svensonliv. Vi satt och kolla gladiatorerna och det var ju kul NOT. Maken var ute och lekte med sina kompisar..
Gick och la mig klockan 10
Vaknade av att dottern försökte tvinga upp mina ögon..Varför gör barn såna saker för..
Idag ska jag inte gör nått viktigt och inte nått oviktigt heller..
Ska lägga mig vid teven och koppla in datorn,lyssna och titta på nån kul konsert..
HALLÅÅÅÅÅ jag åt inte ens mitt godis igår och inte chips heller va fan................Det betyder.................................................
Jag kan äta chips till frukost och godis till lunch fast maken kommer protestera som vanligt.. Maaaaaan kan inte äta chips till frukost och ja ba kan man visst det är bara gapa och tugga nemas problemas..
Nu mer kaffe så jag vaknar
xoxo
-
MissKaos skrev 2013-03-22 20:48:52 följande:Och? Är full. Leffevlond.
Magknip pa cag hem. Fyllkaja
-
Orcha skrev 2013-03-23 08:15:44 följande:Mårning.
Bjur nån på kaffe?
Har nästan slut här och glömde att köpa igår.
Oplanering at it´s finest!
-
Bäckdrunk
Kopte hem färsktbröd igår. Bra tänkt.
-
Jag vill också bli full
*lyssnar på Volbeat*
-
Trailer trash TT skrev 2013-03-23 08:57:34 följande:Jag vill också bli full
*lyssnar på Volbeat*
STUPFULL!!!! De hade verkligen gjort mitt sorgliga liv just nu........
Lyssnar me på Volbeat.
Vad mer kan man begära när snuset e inne o kaffet i koppen??? -
En snus,en balja kaffe och lite volbeat i öronen och man vet att allt liksom ordnar sigmammamebarn skrev 2013-03-23 09:06:55 följande:
STUPFULL!!!! De hade verkligen gjort mitt sorgliga liv just nu........
Lyssnar me på Volbeat.
Vad mer kan man begära när snuset e inne o kaffet i koppen???