-
-
Svar på tråden allvarligt talat asså!
-
Morrn då
Vaknade och så var dagen helt jävla förstörd. Har drömt mardröm i natt,att maken var otrogen med min kompis.Fan han ska få stryk när han vaknar..Skulle ha slagit honom när han sov men han blir så grinig då.
Han kunde väl valt någon anna natt vara otrogen med i min dröm den jäveln..
Ahh kort vecka,sen är det visst nåt som kallas påsk. Jesus dog på korset och uppstod under en och samma helg. Jag får inte ihop det med att måla ägg .
när kommer jesus tillbaka och visar sig för alla andra då,han har ju haft några tusen år på sig att fixa till sig.
Fuck jebus
Dricker min tredje mugg kaffe och tar min andra snus denna skitmorgon..Jag vill inte åka pendeltåg idag,kommer säkert hamna i samma vagn som idioter,det gör jag alltid..Inte för att jag är bättre än någon annan-----------------------------------------------------------------------------joooooooooooooo..
Möte på morgonen med chefen,hon är en kompis till mig som också blivit min chef. Är så kul när hon ska prata allvarliga saker med mig eller när hon ska få mig att göra saker jag inte vill mooooohaha..
Har även möten med två tjejerns kontaktpersoner idag för att kolla upp hur deras praktik funkar.. Jag har hotat dom att inte tala om hur det verkligen är,vill ju inte att dom talar om hur hemsk jag är som handledare.Att jag ger dom stryk varje dag och svälter dom.
Det konstiga är att dom gillar mig..
where did i go wrong
Xoxo
-
Jaha dubbel TT.
Två av oss som redan på morgonen upptäckte att dagen va trasig....
Återigen bråkig bonusdotter, fan vi drar inte jämt, bråkar värre än hund o katt, trots detta älskar ja ju ungjävlen :)
Mina ÄLSKADE barn kommer idag!!!! Fan va ja längtar, som ett barn på julafton, de e en månad sen ja såg dem sist...
Ikväll e de mys på HÖÖG nivå, eller ja, de ska de va hela veckan, mina biobarn som bor här har lov först nästa vecka så på dagarna är det bara jag o mina 3 barn som bor hos pappa annars som ska mysa o ha de gött.
Hängde ni me???
Dags för kaffe, snus, tvätt o VOLBEAT!!!
-
Hopp. Ungen klättrar på mig och sjunger ja må han leva uti hundrade BAJS
Hur tänker jag som vill ha en till? VA?
-
har en som skriker här hemma,hon skriker så mina öron blöderMissKaos skrev 2013-03-25 16:55:35 följande:Hopp. Ungen klättrar på mig och sjunger ja må han leva uti hundrade BAJS
Hur tänker jag som vill ha en till? VA? -
MissKaos skrev 2013-03-25 16:55:35 följande:Hopp. Ungen klättrar på mig och sjunger ja må han leva uti hundrade BAJS
Hur tänker jag som vill ha en till? VA?
Hmm, trevligt ordval de...
Tänk om man ens fått en liten liten ja må hon leva när man hade B-dag....
Fick visserligen ett grattis från barn o älskling.
Tur ja inte hört de förresten innan ja va klar me barnafödande då kanske... e en lycklig 6 barnsmamma...En? O du klagar...Trailer trash TT skrev 2013-03-25 17:58:38 följande:har en som skriker här hemma,hon skriker så mina öron blöder
Jotack, här e just nu....
Vänta, ska bara räkna dem, kan ta tid de står inte still......
7 barn e här nu, 5 av dem mina bio resterande 2 bonus..
Inte en chans att här e en lugn stund på hela veckan.
Hur tänkte min sambo när vi blev ett par, tänkte han alls eller han va inte nykter eller vid "sina icke sinnesfull bruk"????
Bara de gör att ja älskar karlsloken.... ja tror inte ja valt en man med 5 barn....
-
Har fler men dom skriker intemammamebarn skrev 2013-03-25 19:01:03 följande:
Hmm, trevligt ordval de...
Tänk om man ens fått en liten liten ja må hon leva när man hade B-dag....
Fick visserligen ett grattis från barn o älskling.
Tur ja inte hört de förresten innan ja va klar me barnafödande då kanske... e en lycklig 6 barnsmamma...
En? O du klagar...
Jotack, här e just nu....
Vänta, ska bara räkna dem, kan ta tid de står inte still......
7 barn e här nu, 5 av dem mina bio resterande 2 bonus..
Inte en chans att här e en lugn stund på hela veckan.
Hur tänkte min sambo när vi blev ett par, tänkte han alls eller han va inte nykter eller vid "sina icke sinnesfull bruk"????
Bara de gör att ja älskar karlsloken.... ja tror inte ja valt en man med 5 barn....
-
By the way här om natten drömde jag en hemsk dröm.Jag drömde att all musik tog slut

-
Katastrof???!!!11!!!Trailer trash TT skrev 2013-03-25 19:16:18 följande:By the way här om natten drömde jag en hemsk dröm.Jag drömde att all musik tog slut

-
O lord please be good to me today
Fucking tisdag..Vad gör man på en tisdag, JOBBAR så klart.Nån dum jävel har kommit på att man ska jobba.
Två arbetsdagar till sen ska man fira påsk,hos oss firar vi att ägget kommer att uppstå på den tredje dagen. På fredag hänger dom ägget på korset sen dör ägget (and its smell) sen kommer ägget ligga i nån grotta och dit kommer påskharen och ser att THE egg har uppstått och vi blir jä'tteglada.End of story
Man kan byta ut ägget till annat valfritt-Jesus tex
Idag har jag pappaersarbete att göra boooriing.Jag kommer sitta på kontoret hela dagen
Ikväll ska maken steka korv AGAIN va fan är det för fel på honom..Jag kommer garanterat svälta ihjäl. Ja man kan svälta ihjäl på en dag..
Som sagt tidigare,long time ago så drömde jag att alla musik tog slut,det fanns alltså ingen musik,den bara försvann den drömmen var värre än drömmen att man man satte på min kompis.Tänk er all musik borta..
Viss musik får dom gärna ta bort för alltti som tex jag och min far med uggla.Jag hatar den låten så mycket.Får ont när jag hör den.
I helgen ska vi till svärbitchen (får ett hysteriskt anfall)
xoxo
-