-
-
Svar på tråden allvarligt talat asså!
-
MissKaos skrev 2013-03-23 15:24:45 följande:Varit på shoppingcentret. Stod inte ut hemma.
Köpte två böcker, vill gärna läsa dom. Tänker lägga dom i högen emd andra böcker jag vill läsa.
Varför hamnar jag här?
Borde gå ut, springa eller nå´t.
Eller läsa.
Jag är trist på riktigt.
Inte lika trist som ja e.
Lyckades ta barnen på en runda i förmiddags, nu skulle de behöva den dubbla....
O ja, ja skulle behöva springa milen eller liknande...
Kanske en lugnande tablett eller två kanske tre.... -
Maken lagar Texas chili..blir mat kanske vid 8 i kväll..har färgat håret svart känner mig lite emo idag..vill bli full men orkar inte dricka. .äter choklad och gråter lite lätt. Jag är ett vrak. Kanske ska headbanga lite
-
Ska vi vraka tillsammans??? mina nerver krälar utanför kroppen just nu, känslan av hopplöshet är enorm....Trailer trash TT skrev 2013-03-23 16:19:35 följande:Maken lagar Texas chili..blir mat kanske vid 8 i kväll..har färgat håret svart känner mig lite emo idag..vill bli full men orkar inte dricka. .äter choklad och gråter lite lätt. Jag är ett vrak. Kanske ska headbanga lite
Headbanga hoppar ja över, huvudet gör för ont redan.... -
mammamebarn skrev 2013-03-23 17:58:30 följande:Ska vi vraka tillsammans??? mina nerver krälar utanför kroppen just nu, känslan av hopplöshet är enorm....
Headbanga hoppar ja över, huvudet gör för ont redan....
Dricker vodka redbull..vill du ha -
mammamebarn skrev 2013-03-23 16:13:27 följande:
Inte lika trist som ja e.
Lyckades ta barnen på en runda i förmiddags, nu skulle de behöva den dubbla....
O ja, ja skulle behöva springa milen eller liknande...
Kanske en lugnande tablett eller två kanske tre....
Ja tack en tablett.
Ungen har med feber. FAN oM jag blir sjuk får dom vara friska. -
Är lite full tror jag..nu är maten klar också men jag har ätiy så mycke gofis och chips ikväll.tror jag hoppar middageb
-
Trailer trash TT skrev 2013-03-23 19:30:43 följande:
Dricker vodka redbull..vill du ha
Du va bara tvungen VA VA VA??????
Shit va sugen ja blev nu, ska va olydig när barnen somnat o ta en smygrök....
Ja dricker inte längre- de har sambon bestämt... hmmm hur gick de till???
Till o börja me e ja kvinna, han e man... de ger mig onekligen ett par år mognare och därmed mer bestämmanderätt, till detta är jag 5 år äldre....
Så, ja borde lämpligtvis vara minst 10 år mognare än han????!!!!!!!
Jag har betydligt mer livserfarenhet än han, ja har 6 barn, han 2... lägg till det så ja....
Så hur i helvete kunde han plötsligt få mer rätt att bossa än ja???? -
Skickar en genast, vad önskas???MissKaos skrev 2013-03-23 19:32:10 följande:
Ja tack en tablett.
Ungen har med feber. FAN oM jag blir sjuk får dom vara friska.
Panodil supp till kiddet, men stackars kaos då???
Oxascand?
Propavan?
Annat smarrigt???? -
inga antihistaminer garna benzo. ritalin? jag har glass. funderar pa sprit. mrk hostar tills han spyr och har hog feber. ungen klagar pa magont. och har feber.
-
inga antihistaminer garna benzo. ritalin? jag har glass. funderar pa sprit. mrk hostar tills han spyr och har hog feber. ungen klagar pa magont. och har feber.