• Anonym

    Svenska tjejer, har ni legat med någon turk/arab??

    Har varit med en kille från Iran och det var helt underbart. Vill jätte gärna vara med honom igen.

    Jag är 32 år. 

  • Anonym

    har legat med en svensk en gång. fy fan va vidrigt det var.
    så då vet ni det. undvik svenska killar.. 

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:17:09 följande:
    Nej det har jag givetvis inte. Fy fan vad vidrigt.
    Vad är vidrigt? Mer än du själv, äckliga människa.
  • Anonym

    Jag har legat med en väldigt sexig... öh.. men nu minns jag inte var han va ifrån. Men han var muslim och omskuren. Mycket fräsch. En kropp som en sexgud ;) Atletisk ... kunde slå volter och var snabb på fotbollsplan... ahhhh.. åh det var tider på den tiden.
    Det var INTE det bästa sex jag haft, vi var lite för spända båda två. Men fin det var han :)

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-13 00:06:07 följande:
    Jag har legat med en väldigt sexig... öh.. men nu minns jag inte var han va ifrån. Men han var muslim och omskuren. Mycket fräsch. En kropp som en sexgud ;) Atletisk ... kunde slå volter och var snabb på fotbollsplan... ahhhh.. åh det var tider på den tiden.
    Det var INTE det bästa sex jag haft, vi var lite för spända båda två. Men fin det var han :)
    ..lägger till att han hade en perfekt kuk och det gjorde inte ont eller va obehagligt på nåt sätt :)
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-12 21:22:32 följande:
    har legat med en svensk en gång. fy fan va vidrigt det var.
    så då vet ni det. undvik svenska killar.. 
    Jadu, min man är svensk och han är då mycket bättre i sängen än mitt ex som var latino. 
  • Anonym

    min första tanke var neeej. Sen kom jag på att jag hade en pojkvän när jag var 18, var tillsammans i ett år. Han var turk/ thailändare men ja, han var svensk för mig.

  • Anonym

    ja. hans penis var extremt liten och konstigt tillplattad/oval...

  • Anonym

    Har haft ett förhållande med en man från Iran, och så ett med en man från Afghanistan. Mannen från Iran var helt ok, mannen från Afghanistan var helt porrskadad så jag gjorde slut med honom.

  • Anonym

    Man kan inte dra alla över samma kam!

    Jag har levt ihop med en arab.... han var, eller blev med tiden (ganska direkt efter att vi blev ihop egentligen) ofräch och äcklig. Vill inte tänka på det! Foten i munnen
    Men så har jag varit med andra utländska killar som varit riktigt frächa.  

    O samma sak med svenska... så som sagt  man kan inte dra alla över samma kam. 

  • Anonym
    Anonym (nyfiken) skrev 2013-01-12 19:08:08 följande:
    hej, jag är en tjej på 24 år. 
    Har en liten fråga angående sex med turkar/araber..

    Ni svenska tjejer som legat med såna, hur är de i sängen?? Äckliga/Fräscha?? Berätta gärna..

    håll er till ämnet, tack på förhand Glad 
    Ja med tre.
    Två som hade sk arabiskt ursprung och en turkiskt. Muslimer...
    Drömsex med alla! 
    Mycket skönare när de är omskurna faktiskt och fräschare.

    De behandlade mig mycket bra och varsamt men inte mesigt.

    Är väl olika från olika personer dock oavsett var man kommer ifrån!      
        
Svar på tråden Svenska tjejer, har ni legat med någon turk/arab??