• Päronformad gurka

    Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.

    Efter alla sockersöta "om du pillar mig i röven så pillar jag dig" trådar så vill jag ha en hardcore.

    Nominera dig här om du inte är en sissy.

    Förtydligande till alla efterblivna; man nominerar sig till en omröstning där folk får rösta på den dom gillar minst på FL. .

    Kör på! Skål

  • Svar på tråden Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.
  • Petite Chérie
    Skarprättare skrev 2013-01-16 12:40:43 följande:
    Ja. Dööööö! *höjer yxan*
    Nähä du! *biter knäskålen* Jag hade inga planer på det idag! Bara bli kränGcht. Pfft, pucko.
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • I Rose I
    Skarprättare skrev 2013-01-16 12:40:17 följande:
    Du vet att du vill rösta på mig, taggrosen. Men du vågar inte, för det skulle avslöja dina känslor för mig. Fast du har ju - till skillnad från vissa andra - inget hästansikte.
    I den listan så är du, Dorian och Orcha alldeles för goda för att få min röst. Kyss 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Skarprättare
    AngieT skrev 2013-01-16 12:42:29 följande:
    Nähä du! *biter knäskålen* Jag hade inga planer på det idag! Bara bli kränGcht. Pfft, pucko.
    Vid närmare eftertanke så är du nog bara en vit kränkt man, fast svart och kvinna, och med ett klassiskt "horseface".
  • Skarprättare
    I Rose I skrev 2013-01-16 12:43:00 följande:
    I den listan så är du, Dorian och Orcha alldeles för goda för att få min röst. Kyss 

    Men du förundras över min godhet. Du vill att jag ska vara ond, och dominera dig och hästnyllet.
  • Petite Chérie
    Skarprättare skrev 2013-01-16 12:44:41 följande:
    Vid närmare eftertanke så är du nog bara en vit kränkt man, fast svart och kvinna, och med ett klassiskt "horseface".
    Du stavar det ju fel!!Skrikandes Är du helt efter eller?!



    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Skarprättare
    AngieT skrev 2013-01-16 12:46:43 följande:
    Du stavar det ju fel!!Skrikandes Är du helt efter eller?!

     



    My gawd but you´re an ugly fuck!
  • I Rose I
    Skarprättare skrev 2013-01-16 12:45:55 följande:

    Men du förundras över min godhet. Du vill att jag ska vara ond, och dominera dig och hästnyllet.
    Jag förväntade mig att du skulle vara ond men det var ditt eget fel som krossade mina fördomar så nu får du klara dig utan min röst.
    Nu får du bestämma dig hur du ska ha det med mitt ansikte.
    Lovar du att slå riktig hårt så lovar jag att lägga min röst på dig om det kommer upp en spegel tråd till denna. Tungan ute   
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Petite Chérie
    Skarprättare skrev 2013-01-16 12:48:00 följande:
    My gawd but you´re an ugly fuck!
    I think not! Hade jag varit så ful, hade jag verkligen fått den här sexiga motherfuckern då?



    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-01-16 12:41:04 följande:
    Så lät det inte när du lekte med mig sist.

    Nej, men då försökte jag inte få dig att rösta på mig som FL-s otrevligaste heller! Flört
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Vem gillar du inte på FL? Nomineringstråd.