• mycketsaft

Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd

Klantig som jag är så fick jag inte med alla i förra omröstningen, missade till och med en som jag själv nominerat...
    Nåväl, rösta på den roligaste medlemmen, och ni som är nominerade får göra allt för att få röster ;)

Nomineringstråden: www.familjeliv.se/Forum-27-420/m68377254.html 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd
  • Vandelfri

jag förväntar mig din röst i kommande tråden "vem jag inte gillar på fl"

• Orcha
    mycketsaft skrev 2013-01-16 12:35:55 följande:

jag tyckte du var värd en nominering :) sen var det någon mer som nominerade dej :)

Nämen Solig

Även om du bara säger så för att vara snäll så;

Tack!
    {#emotions_dlg.flower}
    It was love @ first sight, not the second though.
  • fortsätt paddla

Vandelfri: är det så, negativ uppmärksamhet är bättre än ingen? Är jag snäll och återgäldar en röst om jag lägger den på dig lr är jag småsint och hämnas för att du kallade mig tråkmåns? Hur kommer jag att uppfattas? Detta tål att funderas på ett tag.

• Vandelfri
    fortsätt paddla skrev 2013-01-16 14:42:46 följande:
    Vandelfri: är det så, negativ uppmärksamhet är bättre än ingen? Är jag snäll och återgäldar en röst om jag lägger den på dig lr är jag småsint och hämnas för att du kallade mig tråkmåns? Hur kommer jag att uppfattas? Detta tål att funderas på ett tag.
    nja, det är snarare så att jag helt enkelt inte är en trevlig person, kan ju inte ge sken av något annat då. fundera på du, men hämndbegär tycker jag är helt okej, hellre en röst av hämnd än en av vänlighet
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-01-16 05:51:37 följande:
    Röstade på Anton..Han är så rolig att jag få skavsår under fötterna
    Åååh, Trailer, du är fan underbar. Och värd en liten blomst...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • fortsätt paddla

Vandelfri: dilemma. Jag vill inte framstå som småaktig och du vill inte ha lite vänlighet.

• Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 14:56:10 följande:
    Åååh, Trailer, du är fan underbar. Och värd en liten blomst...

Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Jellybeanbaby

Vad dåligt folk röstar. ANOF som inte varit aktiv sen typ 2008 knycker alla rösterna medan Mariohn bara får 2 och Agnostino inte ens fått någon. Båda två får iaf mig att skratta rakt ut ibland...

Well behaved women rarely make history
Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd