• mycketsaft

Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd

Klantig som jag är så fick jag inte med alla i förra omröstningen, missade till och med en som jag själv nominerat...
    Nåväl, rösta på den roligaste medlemmen, och ni som är nominerade får göra allt för att få röster ;)

Nomineringstråden: www.familjeliv.se/Forum-27-420/m68377254.html 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd
  • Vandelfri

fortsätt paddla: röstningen har inte börjat ännu så du kan väl helt enkelt älta det ett tag

• Vandelfri

anton och puss, hur mycket fick ni smöra för dom rösterna?

• Jellybeanbaby
    Vandelfri skrev 2013-01-16 18:04:43 följande:
    anton och puss, hur mycket fick ni smöra för dom rösterna?
    lol
    Well behaved women rarely make history
  • mycketsaft
    Planta skrev 2013-01-16 17:00:19 följande:
    Katt åt lampa, lös i magen.

Åååh.. Eller, där uppe där det lyser, där har jag slä(c)kt. Fast den funkar "bättre" i tal än i skrift.. Vet en som var kass på sånna historier, han sa istället: Där uppe där det lyser, där har jag en kusin.
    Själv tycker jag den var mycket bättre ;) 
  • Thaleya1

Tycker iof inte att ANOF bör få vara med i röstningen när han/hon inte är aktiv på forumet just nu.

i övrigt tror jag att jag gillar AngieT, Jellybeanbaby, Mariohn samt Puss bäst. vet ej vem jag gillar bäst.

• fortsätt paddla

Vandelfri: Äsch, du har inte riktigt levererat, tror du egentligen är ganska snäll;) ska leta upp tråden nu, lr nomineringstråden...

• Jellybeanbaby
    Thaleya1 skrev 2013-01-16 20:16:06 följande:
    Tycker iof inte att ANOF bör få vara med i röstningen när han/hon inte är aktiv på forumet just nu.

i övrigt tror jag att jag gillar AngieT, Jellybeanbaby, Mariohn samt Puss bäst. vet ej vem jag gillar bäst.
    tack, söta du, du har bra smak. Solig
    Well behaved women rarely make history
  • Nyfiken gul

men titta - två röster och jag är inte ens med i diskussionerna här

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anton Chigurh
    AngieT skrev 2013-01-16 11:12:38 följande:
    Jag vill veta vem som röstade på mig!!
    Jag har hittat min lillasyster jag aldrig haft, en underbar kvinna, som är riktigt underhållande. Hon fick min röst....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd