• mycketsaft

Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd

Klantig som jag är så fick jag inte med alla i förra omröstningen, missade till och med en som jag själv nominerat...
    Nåväl, rösta på den roligaste medlemmen, och ni som är nominerade får göra allt för att få röster ;)

Nomineringstråden: www.familjeliv.se/Forum-27-420/m68377254.html 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd
  • Anton Chigurh
    Vandelfri skrev 2013-01-16 18:04:43 följande:
    anton och puss, hur mycket fick ni smöra för dom rösterna?
    Hittills har jag legat lågt med smörandet, Vandel, men jag är allt annat än nöjd, jag får nog lägga på ett kol här. Men i ärlighetens namn, Vandel, den däringa ANOF, som tyvärr inte är kvar. Hon är i en klass helt för sig själv. Hon förtjänar vinna, och hon förtjänar vinna stort. Vore kul om hon dök upp och tog emot hyllningarna......

Dock tycker som en del andra här, att omröstningen borde gälla aktiva medlemmar, att jag säger så beror inte på att ANOF leder, men det lär en och annan  dönicke nog fan beskylla mig för ändå. Icke desto mindre är hon värd varenda röst hon får. 

Av dom aktiva medlemmarna får den underbara, och härliga Angie T min röst. Och den förtjänar hon fanimej.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Vandelfri
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 23:11:38 följande:
    Hittills har jag legat lågt med smörandet, Vandel, men jag är allt annat än nöjd, jag får nog lägga på ett kol här. Men i ärlighetens namn, Vandel, den däringa ANOF, som tyvärr inte är kvar. Hon är i en klass helt för sig själv. Hon förtjänar vinna, och hon förtjänar vinna stort. Vore kul om hon dök upp och tog emot hyllningarna......

Dock tycker som en del andra här, att omröstningen borde gälla aktiva medlemmar, att jag säger så beror inte på att ANOF leder, men det lär en och annan  dönicke nog fan beskylla mig för ändå. Icke desto mindre är hon värd varenda röst hon får. 

Av dom aktiva medlemmarna får den underbara, och härliga Angie T min röst. Och den förtjänar hon fanimej.

jag trodde ANOF var en man, såg någon busstråd hon skrivit, tror det var en buss i alla fall
  • Vandelfri

fortsätt paddla: jag har dragit på mig en anmälan i alla fall Cool

• Anton Chigurh
    Vandelfri skrev 2013-01-16 23:17:49 följande:
    fortsätt paddla: jag har dragit på mig en anmälan i alla fall Cool
    Var det oskulden som rök ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Vandelfri
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 23:19:39 följande:
    Var det oskulden som rök ???

haha, ja just det, men jag räknar med att jag kan vakna till en anmälan till i morgon
  • Vandelfri

anmälan fick jag för att jag råkade kalla en tråd om soffköp för infernaliskt tråkig. larvigt

• M C

Inte ens hundra som röstat. Patetiskt.
    Kom igen nu!

Undo these cuffs and I'll show you
  • Anton Chigurh
    Vandelfri skrev 2013-01-16 23:22:29 följande:
    anmälan fick jag för att jag råkade kalla en tråd om soffköp för infernaliskt tråkig. larvigt
    Akta dig för att släppa en redig rökare under tiden du skriver ett inlägg, Vandel, får fel person reda på missödet ryker du åt helvete omgående. Det är tämligen känsligt här emellanåt. Om man säger så !!!
Svar på tråden Vem är ROLIGAST på fl? Rätt tråd