avstängd skrev 2013-01-18 02:22:16 följande:
Jag har erfarenhet av astronomiska veterinärsräkningar.

Jag är en sån person som tar in katterna väldigt fort för att jag oroar mig så mycket för dom. Jag skulle väl inte säga att han har kräkts mycket. Det är 5-6 pölar sen 12 timmar men dom var såpass små att dom torkade in i golvet på en timme och när det har varit stora pölar förut så har dom ju inte torkat så snabbt. Sen menade jag mer att det är så lätt att man går till värsta tänkbara scenariot när det kanske är vanligt illamående eller en hårboll bara. Han har ju väldigt lång päls och kräks hårbollar ganska ofta. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är något allvarligt för jag oroade nästan ihjäl mig när han låg inne en hel vecka innan jul. Vad var det för fel på din kompis hund förresten? Just ja, när han har kräkts i dag så har det varit 2 gånger på rad så att säga så egentligen har han bara kräkts tre gånger om du fattar hur jag menar?
Ja man oroar sig väldigt lätt när det gäller ens djur.
Om det bara är små pölar så kanske du inte behöver oroa dig.
Ge din katt något som den tycker är väldigt gott att äta och se om den har aptit :)
Vet inte vad det var för fel på hunden. Den har ett tillväxtproblem som den föddes med. Det är en liten chihuahua men den är mindre än så. Den är nästan lika liten som en ölflaska i höjden typ så det är något med den sen födseln