Behålla vikten men ändå få bort mer fett?
Hej.
Är 156cm lång och väger 50kg. Men har ändå kvar lite utav magen som putar fram och tjockare lår och rumpa. Så de vill jag tajta till. Hur ska man då gå tillväga?
Behöver äta bra mat så att kroppen fungerar men vet inte vad jag ska äta riktigt.
Som det är idag äter jag ca följande under en dag.
2 lchf bröd (ibland 2dl keso till)
frukt
Några ägg till lunch eller kött med broccoli
frukt med 3-4 finncrisp
kött med broccoli/grönsaker
lchf chokladboll eller finncrisp eller frukt.
Försöker hålla igen på kolhydraterna men förljer inte lchf riktigt då jag inte äter så mycket fett, Något jag ska ändra på kosten? Äter ca 1500kalorier under dagen, ibland mer eller mindre.
Förtillfället tränar jag inget förutom planka morgon och kväll.
Löptränar annars, innan varje dag ca milen om dagen. Hade en dags vila bara. Och åt även ca. 1200kalorier om dagen och förbrukade ca. 600-700 av dem för träningen varje dag,
Men kroppen har sagt ifrån och nu har jag varit helt slutkörd plus virus i kroppen som gjort att jag inte orkat träna.
Så hur gör jag för att få bort resterande fett utan att gå ner? Eller är det det som krävs? Vill bli gravid men kroppen fungerar inte som den ska, har tagit prover som jag väntar svar på. Bla. ämnesomsättningen.
Svankar rejält också, vad hjälper mot det?
Nått annat att tänka på? Kommer iallafall ta upp löpningen igen men inte springa varje dag.