• FONA

Jag har fått min dator förstörd av folk på Fl.

Jag har mer eller mindre tvingats av folk här på Fl att installera skadliga program på min dator efter vissa hot. Precis som jag befarade orsakade det här massa problem för mig, men nu vägrar dom som tvingade på mig det här kännas vid det och ingen hjälp får jag att reda upp det här.

• Svar på tråden Jag har fått min dator förstörd av folk på Fl.
  • Dr Mupp

Va. Du väljer ju själv vad du vill installera på din dator. Hur kan nån på fl tvinga dig att installera saker

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • FONA
    Dr Mupp skrev 2013-01-28 09:20:34 följande:
    Va. Du väljer ju själv vad du vill installera på din dator. Hur kan nån på fl tvinga dig att installera saker
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D

Men mobbing om hur korkad jag är som ifrågasätter och att jag var ett troll och allmänt besvärlig om jag inte installerade.
  • Kallzor

Datorn är knappast förstörd, möjligtvis lite mjukvara. Vad är det som du har installerat? Om vi ska kunna tipsa dig om vad du behöver göra måste du berätta det.

• ex ungue leonem

Jag anmäler altid om jag tycker något skall anmälas.Men då har jag alltid säkra bevis

Döm ej någon människa ohörd blott för att få hävda dig
  • Frontline

Det är väl bara du och ingen annan som har installerat det eller hur?
    Så om jag säger att du kan sätta in pengar på mitt konto så gör du det bara för att jag säger det..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • ex ungue leonem

Jag har anmält både den här tråden och den andra tråden

• elinaehn

Men du vad tokigt, inte ska du gå med på otrevligheter. Ta hand om dig mer än så!

• FONA
    ex ungue leonem skrev 2013-01-28 09:28:28 följande:
    Jag har anmält både den här tråden och den andra tråden

VAD?
Svar på tråden Jag har fått min dator förstörd av folk på Fl.