Anonym (Mamma) skrev 2013-01-29 08:32:04 följande:
Han hotar inte mig mer för det var innan hans sambo kom in i bilden men han har pratat med sin jurist o de har suttit ihopa o han har sagt en del osanning. O blabla.
Umgängetsstödet säger att det går bra men det är för tidigt io släppa dem själva o hon har sagt att han har tagit i tösen o säger nu säger du pappa jag är faktiskt din pappa.
Barnet känner trygghet med umgängetstödet men inte med sin pappa
Vem säjer att barnet känner trygghet med umgängesstödet men inte med pappa?
Anonym (Mamma) skrev 2013-01-29 08:38:12 följande:
Ja men han har t.o.m varit på toaletten ensam med tösen i 20 min. För att sätta på en blöja. O tingsrätten sitter fast så de har fått tagit in en medlare hon ska prata med pappan idag. Hon medlaren tycker man ska ta det sakta framåt o bygga upp deras relation för de känner inte varandra. O han kommer inte säga som det är. O tingsrätten ta efter hans beslut sa medlaren att det kan hända
Vi får se vad som händer idag. Hon skulle ringa mig efter det.
Är det ett problem att det kan ta tid att byta blöja eller varför kände du dej manad att skriva att de vart på toaletten i 20 minuter? Hur vet du det förresten, satt du utanför och tog tid?
Medlare brukar sällan försöka bestämma hur umgängen ska läggas upp för deras jobb är att få föräldrarna att komma överens. Kan det va så att du förklarade hur du vill att det ska vara och att medlaren tyckte att det var en god idé?