• Anonym

Det här med avsugning...

Hej
    Är gift sedan 25 år och lever i ett bra äktenskap. Allt är perfekt men det här med avsugning är ytterst sällan och alltid med kondom på. Nu är vi ju i 50-års åldern och det är kanske så att denna generation är mindre aktiva på detta område. Själv ger jag mer än gärna min fru oralt och är således klart uppskattat (oftast till orgasm).
    Så min fråga är: hur ofta ger ni er man en skön avsugning, sväljer ni och kan en avsugning komma rent spontant också? (förutsättning är så klart en GOD hygien). Skriv gärna in er ålder också, då jag har en känsla av att 60-talisterna är mindre för oralt?

• Svar på tråden Det här med avsugning...
  • Anonym

Jag är 22 och min sambo är 24. 

Vi har varit tsm i 4 år.

Jag ger honom avsugningar i mängder. Har blivit mer det senaste. (vet inte varför?) Jag blir bara helt enkelt sugen ibland att ge honom det av någon anledning.

Det blir ofta spontant med. Han kan ligga i soffan och kolla tv och jag får helt enkelt för mig att ge honom det. Så jag drar bara fram det utan för varning och börjar. Märker att han går igång på detta något enormt.

Frågan om jag sväljer. Jag har problem med min käke så jag kan inte suga så länge så han hinner komma. (och jag suger ALDRIG när den har varit inne i mig.)  

• NoteturNomen
    Anonym skrev 2013-02-03 12:37:56 följande:
    Hej Är gift sedan 25 år och lever i ett bra äktenskap. Allt är perfekt men det här med avsugning är ytterst sällan och alltid med kondom på. Nu är vi ju i 50-års åldern och det är kanske så att denna generation är mindre aktiva på detta område. Själv ger jag mer än gärna min fru oralt och är således klart uppskattat (oftast till orgasm). Så min fråga är: hur ofta ger ni er man en skön avsugning, sväljer ni och kan en avsugning komma rent spontant också? (förutsättning är så klart en GOD hygien). Skriv gärna in er ålder också, då jag har en känsla av att 60-talisterna är mindre för oralt?

Jag är 37, maken 43, varit tillsammans i ungefär hundra år, gifta några utav dem. Suger gärna av honom, kan inte säga "hur ofta" utan det blir lite då och då. Spontant är väl aldrig fel?! Sväljer, ja om han sprutar i munnen- vilket inte är en favorit egentligen så han brukar oftast komma någon annanstans. Men händer det i munnen så dör jag ju inte utan det glider väl ner utan att det är nån större skada skedd! :p
    Hä löns int' förklar' för dem som int' begrip... (Stenmark)
  • Anonym (Hunter)

vi är 80-talister och jag suger mer än gärna, länge och spontant när han minst anar det. Ibland till orgasm ibland för att "härda ut", ibland som ett mini förspel för att visa vad som väntas senare osv....

Jag sväljer gärna och suger även efter han varit inne i mig,

jag suger lika mycket för min skull som för hans,

jag tror personligen inte att det har med åldern att göra utan att det är individuellt

• Anonym (Lottis)

Är 40+, singel sedan något år med en nästan 20-åring relation bakom mig. Tror nog inte att jag tog mitt ex i munnen mer än styvt en handfull gånger och han fick definitivt inte komma där. Tyckte att det var rätt äckligt och smakade illa. Nu har jag träffat en man som jag enbart har en sexuell relation med och har till båda vår förtjusning upptäckt att jag inte bara gillar att få oralsex, jag gillar att ge också. Kan inte påstå att jag gillar att svälja men han ser så lycklig ut när jag gör det så det må väl vara hänt. Däremot är det riktigt häftigt att se hur hans ögon nästan går i kors när det blir extra skönt. Precis som han njuter av när jag har det skönt.

Tror nog att det i mångt och mycket är en åldersfråga. Sånt som var tabu för 20 år sedan är normaliserat nu. Och jag kan av egen erfarenhet säga att det är inte lätt att ändra sig om man känner att det inte funkar. Kanske är man som jag lite lättäcklad? Kondom skulle definitivt inte göra saken bättre för mig kan jag ju säga..

• teknikfreak

70- talist och fick be min första partner (höll sedan ihop i 20 år) om att få suga, var 17 då och för mig var det helt självklart. Kanske porrtidningsskada, läste en hel del porrtidningar i tonåren. Gillade det i alla fall från första början och vill få ge då och då, även utan att det blir mer sex. Sväljer såvida jag inte blir tillsagd att låta bli. 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (Gärna)

Är 44 och suger gärna av min älskling. Ibland hela vägen och då sväljer jag utan problem. Har inget emot smak eller konsistens. Blir det dock som en del av förspelet. Suger gärna efter att han varit inne i mig. Gillar smaken av mig själv.

• Som snö

66a. Stoppar mer än gärna in den i munnen på min 84a. Och hon sväljer så gärna

• Anonym (Mja...)

Att 60-talister är lite tveksamma till avsugningar kanske beror på att herrar i den åldern har lite svårt att ladda om så om man ger honom en avsugning så får man se sig i månen efter fortsättning?

Själv suger jag ofta och gärna men suger sällan av...  

• Anonym

Men varför tror ni att man på 70-talet inte hade så mycket oralsex? Det förekom hela tiden MEN på den tiden var saker mer fritt. Det var inte så mycket tjat, uppmaningar och krav som det verkar vara nu. Killarna var glada om det blev oralsex, men det tjatades inte om det. Nu verkar det vara nån sorts himla plikt att "suga av".
    Men svälja, nej det blir inga barn gjorda om det sväljs!

• minime0101

Jag älskar att suga, gör det gärna både före sex och mitt i sex. Satsen i munnen går väl också. Jag är -85. Och sex handlar inte enbart om fortplantning.

Svar på tråden Det här med avsugning...