Inlägg från: MajsanGG |Visa alla inlägg
  • MajsanGG

30 utvalda 2013!

Demajbebis skrev 2013-02-16 07:45:35 följande:
    Jag får kontakta dem. För såhär var det i mitt fall. Jag var inte med i vip gruppen från början, kom med pga en vip medlem blev utkastad, då hon redan väntar barn och la ut paketet på blocket för 3000kr (vilka pengakåta människor det finns när det kryllar av oss som verkligen behöver detta) så att så kom jag med, och igår när jag fick paketet ser jag att det skickats direkt från den personen till mig, men utan monitor! Antagligen har de kanske hunnit sälja monitorn ... Blev bara så besviken. Tycker ju inte dom skulle bett henne skicka direkt till mig, kunde gått via dem istället så att dom verkligen ser att det inte var med, tänk om dom inte tror mig?

Där ser man! Jag undrade varför hon hade försvunnit men så fräckt trodde jag inte man kunde vara! Det är nästan så de borde anmäla henne för att hon bröt kontraktet. Hoppas din monitor kommer snart! Men använd de vanliga äl-stickar tills dess, jag har haft de sen i april o de funkar bra!

Förresten, kolla ned de andra vad de fått ifall det är nåt mer som saknas!!

Kram o lycka till!
  • MajsanGG
    Demajbebis skrev 2013-02-16 22:48:50 följande:
    6 paket med graviditetstest ,? Låg bara 3 i paketet, men d blir ju 6 test, var det så du menade?:)

Hej igen! Jo, det var det jag misstänkte. Kolla bland bilderna i gruppen, tjererna har lådat upp nån bild av deras paket... jag har för mig att det ska vara 6 ggr 2, alltså 12 stycken.
  • MajsanGG
    Demajbebis skrev 2013-02-17 16:50:56 följande:
    Hoppas också! Väntar ju fortfarande på monitorn som clearblue sagt att dom skickar till mig, för hon pengakåtisen skickade allt utom monitorn till mig! Antagligen redan hunnit sälja den. Usch o fy för såna människor. Här har man gått o försökt bli med barn i 3,5 år o så tar hon ett paket bara för att tjäna pengar! Blääää för sånt folk!!!

Ta o använd de vanliga teststickor tills du får din monitor, det är jättelätt! Kolla datumet på deras webbsida bara. Jag har använt de i nästan ett år nu o de funkar finemang. Sen är det så att jag är 36 så nämligen är det därför jag fortfarande inte är gravid...
  • MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-18 11:27:15 följande:
    Jag har inte heller hunnit använda min monitor ännu, och jag hoppas verkligen inte att jag behöver göra det heller. Jag tror att jag ska ha BIM på torsdag. Men är osäker eftersom jag inte har avnänt några ÄL-tester. Vi ska dock resa bort över helgen. Sova över hos vänner på fredagen och hotell och bröllop på lördagen. Så oavsett om jag är med barn (och måste tacka nej till vin, och få konstiga blickar) eller har mens (sova borta med risk för att bloda ner andras lakan och sängar), så är detta inte så vältimat. Men, men det är inget att göra någonting åt. Om mensen inte har kommit på fredag morgon, så kommer jag kissa på en av min cb-digitala stickor.

Hoppas att en underbar helg börjar för dig redan på fredag när du får plus !!! :)
  • MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-18 11:36:32 följande:
    Tack! Om jag får ett plus, så skicar jag monitorn till dig.

Oj TACK! Du gjorde en gamling lycklig! ;) Idag fick jag spolning o hoppas på att det händer nåt snart men tack är lite avvaktande (har försökt länge o nörmar mig 37). Monitorn skulle underlätta! :) Men även om jag inte fick den så hoppas jag verkligen på en plus för dig! Tänk vad rolig att veta att ni är faktiskt TRE på bröllopet! ;) De andra får göra vad de vill med sina blickar! :D
  • MajsanGG
    MajsanGG skrev 2013-02-18 11:50:38 följande:
    Oj TACK! Du gjorde en gamling lycklig! ;) Idag fick jag spolning o hoppas på att det händer nåt snart men tack är lite avvaktande (har försökt länge o nörmar mig 37). Monitorn skulle underlätta! :) Men även om jag inte fick den så hoppas jag verkligen på en plus för dig! Tänk vad rolig att veta att ni är faktiskt TRE på bröllopet! ;) De andra får göra vad de vill med sina blickar! :D

telefonen strular! JAG avvaktar skulle det stå. O jsg NÄRMAR mig 37... :)
  • MajsanGG
    Trasslet skrev 2013-02-18 21:21:38 följande:
    Tycker att min mens kan komma igång nu, så att jag också kan börja använda monitorn. :) Planerar iaf köra en all-in-satsning med nyttig mat (svåååårt!), lagom med träning och försöka ha en avslappnad inställning till livet, trots allt som händer runt omkring nu. Och hur det än går med plussandet, så tänker jag ha sex riktigt bra månader nu. Går efter principen Mår kroppen bra, mår själen bra, finns chans till liv. :)

Vilken bra inställning! Ska försöka o göra detsamma!
  • MajsanGG
    Pau skrev 2013-02-20 11:16:32 följande:
    Jag förstår inte, jag fattar inte att det e sant. Har beräknad mens på lördag men känt mig annorlunda som jag skrivit tidigare och tog ett test idag, eller tre...alla visade klart och tydligt GRAVID. Äntligen, känslan går inte att beskriva. Jag är så lycklig, chockad, förvånad...ja allt på en gång.

Är det sant! ? GRATTIS! !!!!
  • MajsanGG
    Pixlar skrev 2013-02-20 11:27:01 följande:
    Snart måste det ju göras en tråd för alla de som har plussat här i gruppen! Det börjar ju redan bli en hel del 
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012

Faktiskt! Helt underbart! Hoppas det smittas! ;)
  • MajsanGG
    Pau skrev 2013-02-20 14:02:04 följande:

I fyra månader. Ni då?
    OMG!!! 4 månader!

Vi har försökt ett år, plus att vi körde oskyddat sen januari 2011!!! Men det känns som om nu är vi på väg till en lösning...   
Svar på tråden 30 utvalda 2013!