• Pernilla1974

Pergotime=gravid

Ätit en kur med Pergotime, men fick ingen direkt ÄL. Enligt läkaren vid UL så va äggblåsorna för små.
    Väntar nu på mensen igen för att börja äta dubbel dos!!
    Har nog aldrig längtat så efter min mens!!!

Lycka Till!!

• Pernilla1974

Wiihooo, fick mens igår Glad Som jag har längtat.

På torsdag börjar jag med dubbel dos av Pergotime ( 2 tabletter om dagen )

• Pernilla1974
    Giliii skrev 2013-02-19 09:54:30 följande:

Lycka till :D berätta om biverkningar å sådär, om det blir värre men dubbel dos, :) jag känner också hur mensen är påväg :/ hoppades verkligen denna månaden, men nya tag nästa cykel :)
    De ska jag absolut göra!!!!! Hoppas självklart på inga Flört
  • Pernilla1974

Har idag ätit mina 2 sista Pergotimetabletter för den här gången... Hoppas på massa äggsläpp Glad
    Vi får se vad ultraljudet säger på onsdag!!!
    Har under hela helgen varit sååå nere, gick hem från jobbet i fredags kväll och va hemma dygnet mellan lördagen och söndagen. Tänker mycket på vad som kommer att hända om jag inte får ägglossning efter en dubbel kur med Pergotime. Vad ska läkaren säga? Klockan tickar för mig... Längesen jag grät så mycket Rynkar på näsan Tur jag har världens bästa man Hjärta

Biverkningarna än så länge har varit att jag haft ont i huvet, samt att jag har varit väldigt varm, speciellt på nätterna. Svettats massa.

Kram

• Pernilla1974
    Giliii skrev 2013-02-25 21:06:55 följande:

Usch :/ håller verkligen tummarna för dig :) men oroa dig inte om inte äl sättet igång av dubbel kur :) det finns mer hjälp att få :) man kan få äl sprutor som tydligen är mer effektiva :)
    Tack för din omtanke! Solig
    Har me hört om sprutorna, ska ta det med min läkare på onsdag morgon!!

Kram
  • Pernilla1974
    Giliii skrev 2013-02-26 05:33:57 följande:
    Jag plussade precis :D
    Nemen ohhhhhh så roligt!!!!!! GRATTIS!!!!
  • Pernilla1974

Är så jävla nervös!!!
    Ska på VUL imon bitti kl 8.25 för att kolla hur äggblåsorna ser ut efter en dubbel kur med Pergotime....
    Jag ska fråga läkaren lite om sprutor som finns för att få äggen att släppa!!!

Får jag negativt besked blir det inga roliga 25 timmar på jobbet!!
    Men hoppet är det sista som överger en Solig

Kram på er

• Pernilla1974
    Pastell1983 skrev 2013-02-26 22:06:51 följande:
    Lycka till! H¨åller tummarna för dig Själv avskyr jag de där äl-sprutorna...aldrig mer. Fick sån huvudvärk av dom
    Ohh, tack va snäll du e {#emotions_dlg.flower}

Huvudvärken kan jag stå ut med kan jag lova!!
    Efter alla tårar och slit jag utstått i utredningen så tar jag lite huvudvärk faktiskt Solig

Kram
Svar på tråden Pergotime=gravid