• Giliii

Pergotime=gravid

Hejsan :) tänkte kolla om det finns någon med en solskens historia. Som blev gravid med första kuren pergo?? Jag är på min första kur nu och hoppas så himla mycket!! Hur många kurer fick ni gå igenom innan ni plussade?? Jag hade äl igår, tror jag, hade verkligen jätte ont, men inte som mensvärk utan något helt annat som jag aldrig känt förut :O hur kändes de när ni hade äl? Jag fick ont när jag reste mig upp och även när jag kissa :O är det normalt??

• Svar på tråden Pergotime=gravid
  • beemp

Hej! Jag blev gravid med hjälp av pergotime! Jag började med en enkeldos men det blev inget,sen ökades det på med dubbeldos och då tog det sig! Har nu en bebis på 6 månader:) Lycka till :)

• Giliii

Åh vad mysigt, grattis :) fick du några biverkningar av dubbeldos?

• beemp

Tack!:) Jag märkte faktiskt inte så mycket av det! Men det är nog olika.

• Pastell1983

Det är vanligt med starka känningar vid äl när man äter pergo, även när man kissar/gör nr två kan det göra rejält ont.

Är inne på min andra kur så kan tyvärr inte lägga till mig bland de som blev gravida på första

Har du egen äl TS?

• Giliii

Okej då behöver jag kanske inte oroa mig då :) ja jag har egen äl tar pergo för att förstärka äl och det lyckades dom med i alla fall, får hoppas att de gör någon nytta :)

• Pastell1983
    Giliii skrev 2013-02-10 19:01:56 följande:
    Okej då behöver jag kanske inte oroa mig då :) ja jag har egen äl tar pergo för att förstärka äl och det lyckades dom med i alla fall, får hoppas att de gör någon nytta :)
    Ja vi hoppas på det Vi ligger väldigt lika, jag har haft ägglossning någon gång under helgen, idag har det gjort ont så antar det var idag ägget släppte. Tog äl-spruta i fredags så det garanterar ju iallafall ägglossning.
  • Giliii

åh vad spännande, du får uppdatera om hur det har gått för dig om några veckor :D

• Pastell1983
    Giliii skrev 2013-02-10 20:10:45 följande:
    åh vad spännande, du får uppdatera om hur det har gått för dig om några veckor :D
    Ja och du också
  • Pernilla1974

Ätit en kur med Pergotime, men fick ingen direkt ÄL. Enligt läkaren vid UL så va äggblåsorna för små.
    Väntar nu på mensen igen för att börja äta dubbel dos!!
    Har nog aldrig längtat så efter min mens!!!

Lycka Till!!

Svar på tråden Pergotime=gravid