• Giliii

Pergotime=gravid

Hejsan :) tänkte kolla om det finns någon med en solskens historia. Som blev gravid med första kuren pergo?? Jag är på min första kur nu och hoppas så himla mycket!! Hur många kurer fick ni gå igenom innan ni plussade?? Jag hade äl igår, tror jag, hade verkligen jätte ont, men inte som mensvärk utan något helt annat som jag aldrig känt förut :O hur kändes de när ni hade äl? Jag fick ont när jag reste mig upp och även när jag kissa :O är det normalt??

• Svar på tråden Pergotime=gravid
  • Pastell1983

Testade du dig innan bim också de graviditeterna?
    Ja nästa måste lyckas, för det är min sista kur. Annars blir det IVF kanske i höst. Men jag tror egentligen pergo gör varken från eller till för mig då jag har egen äl

• Giliii
    Pastell1983 skrev 2013-02-20 11:14:43 följande:
    Testade du dig innan bim också de graviditeterna? Ja nästa måste lyckas, för det är min sista kur. Annars blir det IVF kanske i höst. Men jag tror egentligen pergo gör varken från eller till för mig då jag har egen äl

Testade från bim -7 till bim :) är en testnarkoman, men nu kommer jag aldrig mer testa förrän tidigast en dag efter bim, har lagt på tok för mycket pengar på test :/ varför fick du pergotime trots egen äl?? :) jag har ju också egen äl så tror inte att det gör någon skillnad för mig heller egentligen :/ men man hoppas ju :) jag är rädd för att jag inte ska få någon egen äl efter pergo? Tror du det är vanligt?? :O
  • Pastell1983
    Giliii skrev 2013-02-20 11:36:08 följande:

Testade från bim -7 till bim :) är en testnarkoman, men nu kommer jag aldrig mer testa förrän tidigast en dag efter bim, har lagt på tok för mycket pengar på test :/ varför fick du pergotime trots egen äl?? :) jag har ju också egen äl så tror inte att det gör någon skillnad för mig heller egentligen :/ men man hoppas ju :) jag är rädd för att jag inte ska få någon egen äl efter pergo? Tror du det är vanligt?? :O
    Nej jag tror kroppen fortsätter ge äl efter pergo också Jag vet inte, som ett steg i kampen mot att bli gravid, det verkar som läkarna skriver ut det för att man ska testa "allt" innan IVF....typ. Men jag vet inte
  • Pastell1983

Är förresten också testoman, får 20 nya tester idag

• Giliii
    Pastell1983 skrev 2013-02-20 11:39:07 följande:
    Är förresten också testoman, får 20 nya tester idag

Hahaha :D vill inte ens veta hur mycket pengar man har lagt på alla test!! Och hur många timmar man har lagt på att sitta och mässor internet och googla olika symptom!! Idag gick jag till och med in i en bebis butik och kollade på vagnar :O mår dåligt nu!! Vill inte tänka mer på detta men kan inte sluta!!
  • Pastell1983

Nej det är ju så. Brukar spana in bebiskläder i affärerna. Plåga sig själv lite extra
    Sitter och håller mig i 4 timmar nu, fy sjutton vad jobbigt det är när man vet att man inte får kissa. Då är man nödig hela tiden

• Giliii
    Pastell1983 skrev 2013-02-20 14:47:01 följande:
    Nej det är ju så. Brukar spana in bebiskläder i affärerna. Plåga sig själv lite extra Sitter och håller mig i 4 timmar nu, fy sjutton vad jobbigt det är när man vet att man inte får kissa. Då är man nödig hela tiden

Hur går det för dig? Jag har bim idag, har inte testat än, men brösten ömmar så jg hoppas, imorgon testar jag om inte mensen dykt upp!! Nu ber jag till Gud och hoppas på att de finns nån, ge mig ingen mens, ge mig ett plus :D
  • Pastell1983

Mensen kom här igår, men det var jag beredd på då jag testat minus dagen innan Jag blickar framåt.
    Hoppas du slipper mensen och får ett fint plus istället!

Svar på tråden Pergotime=gravid