• Giliii

Pergotime=gravid

Hejsan :) tänkte kolla om det finns någon med en solskens historia. Som blev gravid med första kuren pergo?? Jag är på min första kur nu och hoppas så himla mycket!! Hur många kurer fick ni gå igenom innan ni plussade?? Jag hade äl igår, tror jag, hade verkligen jätte ont, men inte som mensvärk utan något helt annat som jag aldrig känt förut :O hur kändes de när ni hade äl? Jag fick ont när jag reste mig upp och även när jag kissa :O är det normalt??

• Svar på tråden Pergotime=gravid
  • Pernilla1974

Har idag ätit mina 2 sista Pergotimetabletter för den här gången... Hoppas på massa äggsläpp Glad
    Vi får se vad ultraljudet säger på onsdag!!!
    Har under hela helgen varit sååå nere, gick hem från jobbet i fredags kväll och va hemma dygnet mellan lördagen och söndagen. Tänker mycket på vad som kommer att hända om jag inte får ägglossning efter en dubbel kur med Pergotime. Vad ska läkaren säga? Klockan tickar för mig... Längesen jag grät så mycket Rynkar på näsan Tur jag har världens bästa man Hjärta

Biverkningarna än så länge har varit att jag haft ont i huvet, samt att jag har varit väldigt varm, speciellt på nätterna. Svettats massa.

Kram

• Giliii
    Pernilla1974 skrev 2013-02-25 11:44:14 följande:
    Har idag ätit mina 2 sista Pergotimetabletter för den här gången... Hoppas på massa äggsläpp Vi får se vad ultraljudet säger på onsdag!!! Har under hela helgen varit sååå nere, gick hem från jobbet i fredags kväll och va hemma dygnet mellan lördagen och söndagen. Tänker mycket på vad som kommer att hända om jag inte får ägglossning efter en dubbel kur med Pergotime. Vad ska läkaren säga? Klockan tickar för mig... Längesen jag grät så mycket Tur jag har världens bästa man Biverkningarna än så länge har varit att jag haft ont i huvet, samt att jag har varit väldigt varm, speciellt på nätterna. Svettats massa. Kram

Usch :/ håller verkligen tummarna för dig :) men oroa dig inte om inte äl sättet igång av dubbel kur :) det finns mer hjälp att få :) man kan få äl sprutor som tydligen är mer effektiva :)
  • Pernilla1974
    Giliii skrev 2013-02-25 21:06:55 följande:

Usch :/ håller verkligen tummarna för dig :) men oroa dig inte om inte äl sättet igång av dubbel kur :) det finns mer hjälp att få :) man kan få äl sprutor som tydligen är mer effektiva :)
    Tack för din omtanke! Solig
    Har me hört om sprutorna, ska ta det med min läkare på onsdag morgon!!

Kram
  • Giliii

Tack :D nu hållet jag tummarna för att den stannar denna gång :)

• Pernilla1974
    Giliii skrev 2013-02-26 05:33:57 följande:
    Jag plussade precis :D
    Nemen ohhhhhh så roligt!!!!!! GRATTIS!!!!
  • Pastell1983

Gilli: Hur länge hade ni försökt? *nyfiken* Glad

Svar på tråden Pergotime=gravid