Viktklubb, jag förstår inte!
Jag har registrerat mig på viktklubb.se för att jag VERKLIGEN MÅSTE gå ner MÅNGA MÅNGA kilo i vikt,
mitt största problem är rutiner, jag har skaplig diciplin på mig själv att motionera och tänka på VAD jag stoppar i mig, men jag har sämsta diciplinen på mig själv när det kommer till NÄR, VILKA/VILKEN tid jag stoppar i mig något. Hur som helst tänkte jag att viktklubb eller något kunde "hjälpa" mig med det. Men nu är jag ännu mer förvirrad, visst vet jag antalet kalorier jag ska stoppa i mig under en dag nu, MEN hur ska jag fördela dom? Och hur ska jag få kolla på hur många kalorier vissa saker innehåller? Allt finns ju inte med i "listan" som man kan välja maträtter osv i, vad gör man du? Allt känns så himla krångligt, men jag ska inte dömma, det är min första dag! Men jag skulle vara SÅ TACKSAM om någon som har erfarenhet av viktklubb.se kunde ge mig tips? Jag har fattat hur många kalorier jag ska käka på en dag samt att jag ska fylla i dagboken, MEN HUR fyller jag i den om inte rätten finns att välja? Tacksam för alla tips!