• Oktagon

    Jag såg att min kille skriv till ex

    Emmich skrev 2013-03-13 21:04:43 följande:
    Åh tack tack tack precis så sa jag till min kille när jag hörde de, men inte precis så. Jag blev skitsur att han kan vara med en tjej som bara vill slå mig och ändå umgås han med henne,jag har själv varit med en kille som har slagit mig så då sa jag att jag lika väl kan snacka med han, han skiter väl ändå i om mitt ex skulle slå mig när hans "kompis" får göra det. 

    Han sa i och för sig att han inte hade hört från henne det, från sin kompis hade sagt det, han tycker inte att det gör något eftersom hon aldrig skulle våga göra det och om hon nu gjorde det så får jag väl ifall hoppas att han gör sig av med henne. Tycker själv att det är fel att han umgås med en tjej som vill slå mig, men orkar inte sådana barnsligheter så om hon gör något eller kommer skriva till mig igen så vet jag inte vad jag gör.  
    Vad sjukt, det här hände precis mig ikväll fast jag är kille då.. min sambo hade kontakt med en gammal flört som sa att han skulle slå mig av någon anledning. Min sambo framförde det till mig som om det hade någon betydelse och allt jag kunde tänka på var ju hur hon kunde värdesätta honom före mig efter tre år tillsammans.

    Jag tar det inte i varje fall, det är inte ok.
Svar på tråden Jag såg att min kille skriv till ex