• orpon

Alla vi som inte får posta anonymt

Här kan alla vi samlas som inte får posta anonymt, vi som får sitta på FLs avbytarbänk ett tag, vi som säger vad vi vill och får sota för det Tyst

Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m. 2013-02-13 13:06:01
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-07 12:52
    Härligt, en vänlig moderator flyttade tråden till "ironi & satir"

Det mesta ironiska av allt med det är ju att trådens namn " Alla vi som inte får posta anonymt" liksom blir lite konstig då man inte KAN posta anonymt här!

Moderator, jag vill att ni flyttar tråden tillbaka till "känsliga rummet"!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 09:11
    BTW, Mod nekade mig att flytta tillbaka tråden då den inte diskuterade ett "känsligt" ämne... Bullshit säger jag. Mod Tycker att tråden är lite för populär när ämnet är avstängningar/bestraffningar på FL.
  • Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt
  • Doofie

Har ni blivit felknullade på riktigt någon gång ? c:

Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • MrsPenn
    Doofie skrev 2013-05-01 21:56:35 följande:
    Jag har nog både felknullat och blivit felknullad, det beror ju lite på vad du menar.
    Jag kan ha "knullat" någon kille psykiskt någon gång.

En söt story, en gång var en kille på väg in i FEL hål (enligt mig dårå) och när jag sa det så tyckte han att det var SÅ pinsamt att han hade så dålig koll. Hahah.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • Doofie
    MrsPenn skrev 2013-05-01 22:00:59 följande:
    Jag har nog både felknullat och blivit felknullad, det beror ju lite på vad du menar.
    Jag kan ha "knullat" någon kille psykiskt någon gång.

En söt story, en gång var en kille på väg in i FEL hål (enligt mig dårå) och när jag sa det så tyckte han att det var SÅ pinsamt att han hade så dålig koll. Hahah.
    Naaw sötis story där.
  • cazh82
    orpon skrev 2013-05-01 21:56:03 följande:
    Som heteronormativ man så känner jag mig väldigt kränkt just nu av det där uttalandet... 

Shit, jag fick nästan lite kräksmak i munnen då jag skrev ordet "kränkt".. hate it. Eller snarare missbruket av ordet.... Lika vidrigt som "nakenchock"... 
    Men ja när du säger det, när kränker man egentligen någon och vad får en att känna sig kränkt?
  • MrsPenn
    Doofie skrev 2013-05-01 22:02:05 följande:
    Naaw sötis story där.
    Glad
    Du då? samma fråga.
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
  • cazh82
    Inte i den bemärkelsen, men tyvärr har väl någon snepippat en på det känslomässiga planet.

Själv?
  • orpon
    cazh82 skrev 2013-05-01 22:02:05 följande:
    Men ja när du säger det, när kränker man egentligen någon och vad får en att känna sig kränkt?
    Ja du... En våldtäkt är kränkande.. Att en förskolefröken tillrättavisar en bråkig snorunge är inte kränkande... Fast vissa föräldrar tycks anse det...

Min åsikt är iaf att ordet används väldigt lättvindigt nu... och att det är ett "inne-ord".... För 10 år sen så användes det inte så frekvent... 
  • Doofie
    MrsPenn skrev 2013-05-01 22:02:59 följande:
    Glad
    Du då? samma fråga.
    Nja, alltså jag blev felknullad (tycker jag) när en kille "sprutade" på mig istället för inuti mig. x)
    Räknas det som felknullad?
  • jashrinah
    MrsPenn skrev 2013-05-01 21:47:46 följande:
    nej nej vi måste TVINGA henne! Handklovar på och så släpar vi in henne i de missanpassades plejs.
    nemen nu joinade jag ju frivilligt , får man inga handklovar då Gråter ? 
  • orpon
    Hmmm... Som kille är man ju glad om man får knulla öht, oavsett om det är fel eller rätt... Men, jag har knullat några som jag sen tänkte att "va fan skulle det där vara bra för????" 
Svar på tråden Alla vi som inte får posta anonymt