Inlägg från: Krusenberg |Visa alla inlägg
  • Krusenberg

Bugaboo Buffalo !

Littlefoot skrev 2014-01-26 22:24:18 följande:
    Jag återkommer i frågan:)

Hur har det gått?
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-02-03 13:42:55 följande:
    Vad roligt :D 

Gick det bra?! 

Fick bekräftelse idag!

Beställde från babyplus.

1308euro för:

Vagn

Solskydd

Sittdyna

Åkpåse high performance

Yllefilten

Adapter till babyskydd

Får ett mail när vagn + tillbehör anländer till dem. Får då information om hur det ska betalas.

Hur har ni andra betalat? Visa secure eller vad det heter?
  • Krusenberg

Ni som beställt från babyplus:

Hur lång tid tog det för er att få bekräftelse på att de fått sakerna från bugaboo och skickar det vidare?

• Krusenberg
    Mia86gbg skrev 2014-02-10 11:43:29 följande:
    Jag beställde 7/1, fick bekräftelse att det kommit till dem 28/1, betalade 29/1, fick besked att de skickat iväg det 30/1 och det kom hem till mig 4/2.

Tack!
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-02-22 15:02:39 följande:
    Hur tänker ni om breezy sun canopy -suffletten? Jag funderar på att beställa en inför sommaren. Ska ju komma ut nya färger i april! Jag tänkte dels att orginalsufflan inte solbleks i sommar och dels för att det inte ska bli för varmt för bebis utan svalt och skönt. Någon som beställt en sådan?

Jag har beställt en sådan i den "gamla" färgen. Beställde innan de nya färgerna kom. Dock tycker jag att den gamla är snyggaste varianten.

Har inte fått hem vagnen ännu. Väntar på besked att de har fått hem den och skickar den till mig. Otålig! :
  • Krusenberg

Är det skillnader mellan vagnar tillverkade 2013 och 2014?

Beställde min vagn i slutet av januari, får jag då en vagn tillverkad 2013 eller 2014?

• Krusenberg
    emilsmamma skrev 2014-02-22 22:57:57 följande:
    Jag beställde solsuflett. Skulle säga att den är ljusgrå. Verkar bra med nätfönstrena att få in mera luft på sommaren. Dock var myggnätet en besvikelse, det sluter inte helt tätt.

Kan man inte använda solsufletten som myggsuflett?
  • Krusenberg
    tvetalan skrev 2014-02-23 07:16:14 följande:
    Det blir ett köp av breezy sun canopy, färg inte bestämt än. Plus en mugghållare! Sen är buffeln komplett! :) jag har införskaffat ett annat regnskydd till liggdelen förresten. Deras egna tog inte bara mkt plats utan var väldigt oskyddande till liggdelen. Det nya fästes på chassit, tar ingen plats och funkar riktigt bra ;) tips om ni funderat på samma. Tullsa heter märket!

Tack för tipset!

Jag har funderat på regnskyddet som ingår. Känns som att det inte skyddar den nedre tygdelen...
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !